Gå til innhold

42 dager igjen og 20 kg pluss..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp. Jeg har gått opp 20 kg. Og "alle" sier at det er NÅ man begynner med vektoppgang. Jeg blir nervøs jeg.. vil jo ikke legg på meg mer nå! Nå skal det sies at det står 2+ på ødem på helsekortet mitt, men.. så mye vann er det vel ikke uansett?

Men jeg spiser jo ikke så mye heller.. Syns jeg selv iallfall.

Trenger litt støtte her, folkens!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp heeeeelt av du, alle er forskjellige! Jeg er som deg, jeg også, men har "bare" 1-2 i ødem - men trust me - det ER mye vann! Har ikke spist særlig usunt i svangerskapet, men kiloene har kommet jevn og trutt på, uansett. En god nyhet allikevel: Jeg fikk også høre at kiloene kom til å rase på siste måneden, men nope, stemmer ikke her ihvertfall - vekta har stått bom stille siden slutten av mai, til tross for at jeg ikke har spist noe annerledes! Så det blir kanskje med de 20 pluss, skal du se :-) Uansett er det jo ingen krise, for jeg skal love deg at vi med mye vann i kroppen mister mange kilo ganske radig etter fødselen. Så er det bare ut og trille til den store gullmedaljen og tære på resten, skal du se ;-)

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende ord!

Jeg har gått og irritert meg litt over folk som klager på vektoppgang i sv.skapet, hadde ikke trodd at jeg måtte klage litt selv.. Har nemlig vært ganske avslappet i forhold til vekta fram til nå.

Men det hjalp å høre det du sier!

Skrevet

jeg har gått opp 15 kg er i uke 36+++ ingen ødemer, men gikk heller ikke opp noe den siste mnd.så det er ikke helt sikkert du går opp så mye mer.slapp av , vi tar oss en ekstra jogge runde..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...