Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 ..på mårrakvisten her, hvorfor jeg trakk meg mer og mer bort fra DiB... *sukk* Ønsker alle en flott søndag.
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Ja men du må og huske på alle trivelige flotte mennesker du har møtt her inne ...det varmer sjelen... Klem til deg...
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2007 Forsvinner ikke da... Men må ordne ting tang her... Glemmer ikke alle de hyggelige her inne... Men prøver å glemme det andre... thihi Noen ting jeg bare synes er så utrolig unødvendig )
Skravlemamman Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Har nok gått glipp av noe skjønner jeg........., men ikke bli helt borte da.....det ville vært trist.. Klem
Gjest irismor Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 Du kan jo komme til meg da Bente. I er jo bare sååååååååååå syk, døden nær. de har jo tross alt stukket ham i hånda med en kanyle og tappet spinalvæske fra ryggen hans. Stakkars mann *ler* Ellers så er det bra her i huset =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå