Gå til innhold

da var Olea født:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

kl 05.30 19 juni tikket det inn en melding fra min venninde om att hun var blitt mamma igjen. da var alle med termin etter meg blitt ferdig FØR meg:( jeg våknet av denne meldingen og stod opp for å gå på toalettet, der var det kommet litt slimblandet blod, jeg tenkte ikke mer på det og gjekk for å legge meg igjen,men klarte ikke sove. stod opp halv sju med svake menssmerter i ryggen, ringte føden og fortalte om slimet og menssmerten , fekk da beskjed om att d sikkert bare var modning på gang,men skulle ringe tilbake om det var noe jeg lurte på sa de:) kl åtte ringte jeg igjen å lurte på om det var vanlig med tak i ryggen som varte ca 40-50 sek med 7 min mellomrom. da sa de jeg kunne alltids komme inn for en sjekk,men att det sannsyneligvis ikke var noe på gang enda. sambo fikk ta seg en dusj så reiste vi. kom inn der kvart over ni for undersøkelse, da hadde jeg 4-5 cm åpning så da barst det rett på fødestuen med oss:) beordret epudural med en gang da jeg vet det tar litt tid før de får ordnet det . fikk den kl 11. ANBEFALES:) resten gjekk som en lek.. kjente ikke annet en toppen av hver rie. kl 13.15 var Olea ute:) det var en herlig følelse å få henne opp på magen:)drømme fødsel må jeg tro det var. fire timer fra vi kom inn til det hele var over:) venninden min som fødte samme natten lo godt da vi fikk rom vegg i vegg på barselhotellet., der vi koste oss sammen i tre dager:) takk for meg her inne( for denne gang ihverfall) og masse lykke til til dere som fortsatt venter... det er verst ventingen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye.. Ja det var riktig en drømme fødsel=) Håper min blir like kort og fin=)

 

Lykke til videre med vesle jenta!

Skrevet

Sånn fødsel vil jeg også ha!

Gratulerer masse med jenta:)

Skrevet

ehh såg der var en skrivefeil:) verdt ventingen skulle der stå:)

Skrevet

gratulrerer...

 

haha men du skrev rett i feilen da..for ventingen er ofte verst:)

Skrevet

gratulerer så masse!! :)

Skrevet

Gratulerer så mye!! Wow, sånn fødsel vil jeg også ha... helst NÅÅÅ, takk ;-)

Skrevet

åhh du er heldig:) gratulerer:)

Skrevet

Gratulerer:)

Skrevet

Guri malla, kan det bli bedre?!

gratulerer så mye =)

Skrevet

Grattis!! Hørtes veldig bra ut!!

Og moro å få samme dagen som venninna da;-)

Skrevet

fint navn:) gratulerer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...