Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 han ikke forstår at jeg syns det er så fælt å kaste opp! Jeg syns han er en bedriten idiot som ikke forstår det. Han sier at det å kaste opp ikke er noe verre enn å ha et myggstikk eller en kraftig nys. Han sier at det er å være kvalm er ubehagelig, men det å kaste opp er noe man bare ser frem til. Når han sier at "det å kaste opp er noe man bare ser frem til", da forbanner jeg han som hælvete. Fordi jeg er ikke enig i det, jeg fordrar bare ikke å kaste opp, og kan derfor ikke klare å bli enig med han i at det å kaste opp er noe jeg ser frem til når jeg er kvalm. Kan hende jeg er veldig pysete og feig, men jeg gruer meg til å kaste opp når jeg er kvalm. Jeg gruer meg, og ser altså ikke frem til det!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Jeg hater å kaste opp... Det er så sinnsykt ekkelt.. Kjenne på at magen vrenger ut av seg alt som finnes inni der, pluss at den fortsetter å vrenge seg også når det er tomt. Det er helt jævlig!!! Så hvis du er pysete og feig fordi du ikke liker å kaste opp, da er vi nok to:)
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 jeg skjønner heller ikke hvorfor folk kvier seg for å kaste opp.. eller jeg skjønner det opp til et visst punkt, for det er ubehagelig, men det varer bare noen få sekunder, og man føler seg mye bedre etterpå.. når folk sier at det de gruer seg mest til ved fødselen er å kaste opp skjønner jeg faktisk ingenting.. ikke for å være ufølsom, men har dere prøvd å finne ut hvorfor dere misliker det så sterkt? kanskje det blir lettere å takle hvis dere vet nøyaktig hvorfor..
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Jeg misliker å kaste opp fordi det er utrolig ekkelt. Det strammer seg i halsen, ofte kan jeg stå å brekke meg flere ganger etter jeg har spydd.. Det er ingen deilig følelse. Tror ikke man trenger å vite nøyaktig hvorfor man ikke liker å kaste opp... det bare er sånn.
Turid Laila Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Hva er vitsen med å legge inn ørten innlegg om oppkast, både her og på skravle?? Er vel ingen som liker å kaste opp? Men det er noe ALLE gjør før eller siden. Ja det er ekkelt og smaker vondt, men det varer da heller ikke spesielt lenge! Og er man kvalm må jeg si meg enig med mannen din, at da er det bedre å kaste opp og "bli ferdig" med det. For etter man har kastet opp blir man faktisk bedre. Begynner å bli en smule lei av disse oppkastinnleggene nå! Pluss at jeg er drittlei det meste for tiden, så om jeg er krass. JA VEL!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Det er ingen selvfølge at bare jeg får kasta opp så blir jeg ferdig med det. Noen ganger er det nok å kaste opp en gang, men ofte må jeg kaste opp igjen og igjen, kanskje ti ganger til, når jeg først kaster opp en gang. Så for meg er det slett ingen selvfølge at når jeg har kasta opp så blir jeg bra igjen med en gang etterpå.
Turid Laila Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 Det var ikke det jeg mente heller. Når man er syk og kvalm kaster man som regel opp flere ganger. Men kvalmen bygger seg jo opp og når man har kastet opp føler man seg mye bedre med en gang. Det var det jeg mente med at man "blir ferdig med det", men det er jo bare for en liten stund. Men sånn er det jo når man er syk, og alle blir jo syke en eller annen gang. Om det er så traumatisk for deg å kaste opp burde du kanskje oppsøke psykolog eller noe sånt?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #8 Skrevet 24. juni 2007 Selvfølgelig er det ikke behagelig å kaste opp. Men det er noe ALLE gjør flere ganger i livet. Og det er da ikke noe å syte sånn etter. Det er greit at de som har ekstrem svangerskapskvalme klager, for de har det jo ikke godt. Med tanke på at kroppen blir utslitt. Men om det er for kun kort periode, så får man bare ta det med seg. Finnes ufattelig mange andre ting her i verden som er verre. Det er bare det at vi er så forbanna bortskjemte.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #11 Skrevet 24. juni 2007 Kjære lille deg Angell *Nu e æ vældi fødeklar*!!! Hvis du er så drittlei innlegg om oppkast, hva er da vitsen med å klikke seg innpå og i det hele tatt svare??? Om du er drittlei det meste for tiden, er vel ikke det noe gyldig grunn for og plage andre med det? Hva du er drittlei og ikke drittlei driter jeg i!
Turid Laila Skrevet 24. juni 2007 #12 Skrevet 24. juni 2007 Når det kommer ørten innlegg om oppkast er det rimelig vanskelig å unngå de da. Og i denne tråden står det faktisk ikke opplyst i overskriften at det kommer til å handle om oppkast heller. Kan "plage" andre så mye jeg vil jeg. Er ikke denne siden til for å få ut frustrasjon kanskje?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #13 Skrevet 24. juni 2007 hm.. hvor står det om oppkast i overskriften her??? Jeg kan ikke se det.. Så en behøver ikke slenge med leppa om at hu ikke skal klikke seg inn på slike linker nå. Men ikke drit så hardt da anonym kl 18:55.. det lukter så jævlig ser du..
Duo-yoghurt Skrevet 24. juni 2007 #14 Skrevet 24. juni 2007 Når dere klikket dere inn, og leste teksten.. Da så dere jo fort hva dette handlet om.. Hvorfor ikke bare la være å svare på innlegget da???
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #16 Skrevet 24. juni 2007 Her ser det ut som grisen har vært, hvis dere forstår hva jeg mener?? Oink oink
Turid Laila Skrevet 24. juni 2007 #17 Skrevet 24. juni 2007 Jeg regner med at HI ønsket innspill siden hun/han faktisk laget innlegget. Og det er jo greit nok det, det er jo et forum. Men hvorfor lage ørten tråder om det samme temaet? Jeg kan ikke si med 100% sikkerhet at HI her er samme som hun som lager alle oppkast/kvalme-trådene på skravle, men innholdet og skrivemåten er jo rimelig likt. HI må da snart skjønne at ingen her kan hjelpe med oppkastproblemet etter så mange tråder..? Men jeg har skjønt, etter en stund her inne på forumet, at det er kun positive innlegg som er godkjent her inne. Har man noe negativt å si kan man pelle seg vekk. Ja fra skravle får man beskjed om å pelle seg inn hit, og når man er litt krass her inne får man jammen pepper da og! Og en liten ting til, alle klager på de anonyme, jammen ikke så rart folk velger å være anonym altså!
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #18 Skrevet 24. juni 2007 jeg hater å kaste opp fordi det føles ut som om jeg ikke får puste..
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #19 Skrevet 24. juni 2007 Jeg forbanner virkelig oppkastsyker, sånne oppkastsyker som du må kaste opp mange ganger før det går over! Fytte satans forpulte drittfitte! Hvorfor i svarte fitta er vi utstyrt med det der? Hva faen skal vi med det der? Jeg skulle ønske oppkastsyker ikke fantes, det er en helvetes forbannelse at det fins!!!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #20 Skrevet 24. juni 2007 Kaster jeg opp en gang i løpet av en dag er resten av dagen ødelagt for jeg er helt ferdig etterpå og jeg får aldri vekk spylukten fra nesa og det kommer spyklumper opp frahalsen og ned fra nesa i mange timer etterpå!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #21 Skrevet 25. juni 2007 altså det å kaste opp er jo absolutt ikke behagelig, og det hjelper jo ikke på noen måte, ikke når man henger over do skålen i 15 minutter, for så å brekke seg hele veien til kjøkkenet for å få i seg litt vann så man i det minste har noe å spy opp igjen for å fortsette slik i 4 timer hver eneste dag i 3 mnd? ser ikke helt hvor dette er noe "å se frem til"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå