Gjest Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 ...og her er de!! Jeg er verdens heldigste <3 <3 <3 http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/442649/offset/23
apollo71 - har fått gutt Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Flott bilde :-) Jeg såg litt i albumet ditt og la merke til katta di.. Er den veldig diger??? Såg ut som en skikkelig go og rund katte :-)
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 den har mye pels, men er egentlig ikke så veldig diger. men minsten veide bare 2,7 kg så er nok en blanding, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå