Lille_bo Gutt 07 og gutt 11 Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Han ligger med rompa ned så han ligger å sparker meg rett i... jah! der nede! Å det er så grusomt vondt! Kjennes ut som han prøver å trø foten ut igjennom... Men kan han sparke så hardt att vannet går? hehe.. ja første gangs her jah! Men er seriøst bekymra! han snur seg ikke å sparker kun der! Er skikkelig ekkelt når jeg er ute å går å knekker sammen fordi det kjennes ut som om noen stikker meg inni der! Har prøvd å holde i magen... D fungerer så lenge jeg holder der men kan ikke gå rundt å "bære" magen heller da...
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Heisann, jeg mener ikke å være slem, men må bare fortelle at lillebo er et begrep for mennesker med down syndrom i nord-rogaland. Er sikker på at du ikke mener det slik:-) Synes i alle tilfeller at ordet lillebo er et koselig navn for alle de som er litt annerledes enn oss andre, men 'skvatt' litt til når jeg leste nicket ditt:-) Regner med at du bærer en liten Bo. I tilfelle er det et av mine favorittnavn, men får dessverre ikke mannen min med på den:-)
Lille_bo Gutt 07 og gutt 11 Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2007 Haha.. nei det viste jeg ikke... har brukt det "kallenavnet" i mange år! For min del så betyr det mer lille venn... Men folk får ta det som de vil! Det er mer ett kallenavn på meg... Min lillegutt skal hete isak aleksander!!
nettie med 4 små Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Lille her ligger med hodet godt festa og det morsomste ho veit er å sparke i ribbeina... Også veldig moro og slå litt i blæra så jeg må opp ca 10 ganger i løpet av en natt hehe
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Lillejenta mi sparker meg mange steder samtidig..å hardt!! Å jeg er i uke 29..iiik:D Venter bare på hvor hardt ho skal sparke lenger ut i svangerskapet:P Lurte på om d kunne være fler inni der, men..
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 He he..syns jeg ser deg der du "bærer" rundt på magen ja... Sparker bra hardt disse bebisene ja, mine ribbein er helt såre...AUUUU! Og blæra mi får seg noen skump så det nesten går galt flere ganger om dagen..ser for meg at jeg tisser på meg en vakker dag...hm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå