Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Samboeren min fikk barn med et one-night stand i fjor(før jeg møtte han). Hun bor veldig langt unna og vi har lite kontakt med noen av dem, annet enn når vi er der oppe på besøk. Jeg, som den sniken jeg er, har funnet ut at hun er i ferd med å få seg type. Noe jeg i grunnen syns er kjempefint og flott! Det er hemmelig, men jeg fortalte det til samboer, fordi jeg syns det var koselig. Han tilta helt... Han tok kontakt med henne og lurte på hvem i all verden det her var... Han sa ikke at det var meg som hadde finni det ut. Men jeg gjentok til han at det var hemmelig.. Og hva hadde det egentlig å si?? Da fikk jeg i svar at dattera hans skulle ikke ha hvem som helst som stefar og hun kunne jo ikke bare finne seg en første og beste uten å høre med han først.... Ehm unnskyld??? Etter mitt syn så høres han jo nesten sjalu ut?? Syns jo det er litt spesielt siden vi er i gang med prøvingen...
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 eller kanskje det er beskyttelsesinstinktet som slår til? Kan jo hende han bare vil at ungen skal ha det så bra som mulig, og at han vil sjekke opp hvem denne nye typen er...
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Det rare er vel at han innbiller seg at han har noe han skulle ha sagt i forhold til hvem moren til barnet kan ha som kjæreste... Forståelig at han gjerne ville bestemt slike ting, men å tilte er da helt tullete.
OhMyGod!!! Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 hehehe hørtes ut som litt urinstinkt fra denne mannen ja:)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 he he han er en skikkelig mannemann og for opplysningens skyld... Har ikke blitt noe mer snakk om det siden sist... Så det er vel som du sier; are urinstiktet hans ha ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå