Gjest Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Bare lurer litt.. Vet jo at gravide ikke skal kjøre karuseller. Men gjelder det fra man er gravid? IKM 3. juli og skal muligens til Liseberg neste helg. Og jeg har så utrooolig lyst å kjøre alt som er! Da blir jeg som et barn igjen! Jeg kan jo ta en test før jeg drar. Og blir jo veldig glad hvis den er positiv... Men da er lissom helga litt ødelagt.. Og vi skal dit med en del mennesker som jeg ikke vil skal vite det hvis jeg er gravid allerede... Det er jo litt slemt og å ikke teste bare for å ha litt gøy... Så noen som vet om det er trygt å være evt sååå lite gravid og kjøre karusell?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Det skal ikke være problem når du er så kort på vei! Kos deg i Liseberg du!
dårligfantasi Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 jeg leste noe som var svart på av jordmor, der hun skrev at det er ikke noe mer risiko for gravide og ta karuseller enn andre.... hvor lenge dette gjelder eller noe aner jeg ikke.. men nå er det jo slik at det står vel skilt på tivoli om at de ikke lar gravide ta, sikkert fordi de ikke vil ha noe ansvar om det skulle skje noe .... men når det ikke vises at man er gravid,så er det vel bare og hoppe i det .. hehe
ano`num *17.03.10* Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Jeg ser for meg at det med gravide og karusell går på sant som at morkaken kan løsne. Det er jo full fart, brå stopp og slenging hit og dit. Så tidlig har jo ikke ting festet seg, heller ikke kommet sammen med ditt omløp. Så da er det vell ikke så mye som kan gå galt. Under ivf forsøkene fikk jeg -og flere med meg- vite at når egget først er på plass i livmoren kan det ikke på noen måte falle ut Da er det enten eller. Så jeg kan ikke tenke meg at en tur eller 20 med karuseller på det tidspunktet er negativt på noen måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå