Gå til innhold

Åh, ønsker meg seriøst en rullestol!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller en rullator.. denne bekkenløsningen er forferdelig! Klarer jo nesten ikke å gå, spesielt når jeg må opp om natta eller har ligget/sittet rolig en stund, eller har vært veldig aktiv. Finner liksom ikke noen balanse i dette jeg :-(

Har i underkant av fem uker igjen.. holder jeg ut?? Blir jo isolert her hjemme siden vi ikke har bil. Huff.. Ser for meg hvor deilig det hadde vært med rullestol ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med hjemmesykepleien i kommunen, her jeg bor har de et lite lager med ting for korttids utlån.

Skrevet

anbefaler virkelig at du får deg rullestol de ukene som er igjen! jeg brukte rullestol de siste 3 mnd og kunne ikke greid meg uten. Ikke så lurt å "holde ut"...de "flinkeste" er ofte de som blir plaget etter fødselen...

ta vare på deg selv - lykke til!

Skrevet

Skal til legen på tirsdagen, skal forhøre meg litt om dette da. Om jeg ikke bruker den hele tiden så vil all slags avlastning være deilig...

Skrevet

Jeg har hatt rullestol i et par måneder nå. Er veldig greit.

Bare å ringe hjepemiddel-sentralen der du bor. De låner/ leier ut rullestoler akkurat som krykker. 3 mnd av gangen. :)

Skrevet

Uffda - Bluebell:o( Høres ikke bra ut....sliter veldig med bekkenløsning/låsning selv, men det går stort sett greit å gå (når jeg bare kommer meg op, he he). Du kan ikke snakke med legen din ang krykker el da? Uffda - aner ikke hvor du skal henvende deg jeg - men lykke til og håper du holder ut...

Sliter litt med å holde ut selv for tiden....har blitt så dårlig og slapp siste uken + sover dårlig pga bekkenet. Svimmel, kvalm og hodepine deluxe....blæhhh - nå syns jeg plutselig det er leeeeenge igjen:o(

Skrevet

Ja huff, det er nesten trist at den siste tiden skal være såå vond. Man skal jo liksom slappe av og nyte denne ventetiden før man må igang med våkenetter, amming, bli bleieskiftarbeider osv ;-)

Vi får bare håpe at vi slipper å vente for lenge, at bebisene er like utålmodige som oss =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...