Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Jeg har i halvannet døgn gått med ganske hyppige, sterke kynnere.Har til tider problemer med å gå pga dette.. Jeg har 12 dager igjen til termin og nå må jeg jo bare innrømme at disse kynnerne gjør meg fryktelig spent og rastløs!! Er kanskje et håpløst spørsmål, men blir drevet av utålmodighet her; er det veldig vanlig å ha så hyppige (10 min mellom hver, kanskje) og at det da allikevel ikke skjer noe?? Fødte to dager før ul term. forrige gang.. Håper på svar!!!
junisnuppa/fødeklar Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Jeg har hatt det som deg i ca to uker nå..til og fra med sterke kynnere og masse murrringer i ryggen. Har tre dager til termin og dette er nr 2 for meg.... Håper det snart skjer noe altså. Har jo trodd det i 14 dager nå.... Lykke til )
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2007 Ja..sukk.. Det er nettop det jeg frykter. Er kjempespennede nå fordi jeg vet jo liksom ikke helt om det skjer noe i natt eller ikke, men skal dette pågå i uker framover er det liksom ikke såå stas lengre:( Har jo hørt at det er vanlig med modningsrier for flergangsfødende, så da er det kanskje det dette er... Tror jeg må jobbe litt med meg selv og si at det ER leeenge til fødsel, ellers kan det bli noen laaange dager framover! Takk for at du gadd å svare på et så utspurt spm!! Vil gjerne høre andres erfaringer og...suger til meg alt jeg kan om dette nå!! Lykke til til deg også, junisnuppa:)
Nicone m.nr.4 Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Dessverre er min erfaring også at det kan gå laaang tid med sterke kynnere før det faktisk blir fødsel ut av det... Har hatt det sånn selv, og denne gangen er det kun 100% sikre tegn som kan få meg ned på føden... Er til å bli sprø av, ikke sant. Synes det er litt greiere denne gangen å forberede meg på at jeg kan gå over terminen igjen, selv om jeg jo håper på en uke før eller noe sånt... :-) Gikk 8 dager over sist, og det var leeenge kan jeg love deg, med så mye vondt. Når de først satte igang var fødslene mine relativt raske og greie. En liten bonus kanskje...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå