Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Er dere lykkelige i forholdet til samboer/ektemann/kone/kjæreste??? Personlig drømmer jeg litt om å være alenemor. Men prøver å holde ut.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 hvorfor prøver du og holde ut?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Litt av gammel vane. Kan ikke egentlig klage over mannen min, men er ikke akkurat forelsket. Redd for å angre hvis det blir slutt. Men gjett om jeg savner singellivet!!!!!
Gjest -<<- Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Ja. Ser få grunner til å fortsette denslags om det slutter å være gøy.
Duracella Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Ingenting er morsomt bestandig... Er langsiktige valg dette her. ALLE forhold vil bli kjedelige etterhvert, du vil bli såret osv.. Det handler om å se "bortenfor" dette, tror jeg. Hva kommer etterpå? Det er nok ikke så rosenrødt å være aleneforelder heller. Helt seriøst.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 Av og på. I perioder ønsker jeg fyren dit peppern gror og drømmer om å bli alenemor, men så glir den perioden over og vips, jeg er forelsket igjen.
Gjest -<<- Skrevet 23. juni 2007 #7 Skrevet 23. juni 2007 Nei, jeg tenkte ikke gøy som i på minuttbasis. Men om jeg noensinne skulle føle at min rolle i et samliv hovedsaklig var å "holde ut," hadde jeg ikke lurt mye på hvorvidt jeg ville la det rusle og gå eller foreta meg noe.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #8 Skrevet 23. juni 2007 Håp for meg også da? Godt! Ønsker ikke at det skal bli slutt, men kunne bare tenke meg litt mer frihet. Kanke få i pose og sekk dessverre.
Sjefsmegga Skrevet 23. juni 2007 #9 Skrevet 23. juni 2007 Elsker mannen min, men vi har våre dårlige dager vi også..som de fleste. Men ingen andre kunne gjort meg lykkeligere heller..så jeg har det så bra som jeg kan få det. Man skal ikke være i et forhold for å holde ut...men fordi man ønsker å være i forholdet og elsker partneren synes jeg i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå