NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 prøv ut denne linken og sjekk ut om det stemmer med dere http://krakle.com/ventenett/kjonn.html
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 GUTT Magens form Utstående mage som ikke synes bakfra. - stemmer Pigmenstripe på magen - stemmer ikke jeg er i uke 28 Barnets hjertefrekvens 12-140 Hjertefrekvens under 140 slag/min. - stemmer Giftering i en snor over magen Ringen pendler (går frem og tilbake) - vet ikke Morens utseende under graviditeten Moren beholder skjønnheten - ingen store forandringer Halsbrann Mye halsbrann - stemmer Hikker Lite - stemmer Sparker Mye på høyre side. - stemmer På ultralyden Holder hendene mellom beinene - stemmer ikke Urinveisinfeksjoner Ingen (få) - stemmer Barnet ligger Høyt - stemmer ikke denne ligger lavt Befruktningsdagen Ulike datoer - stemmer i følge babyverden sin terminkalkulator Blødende tannkjøtt Ikke så mye - stemmer Navelen vrenger seg sent i graviditeten - begynte i uke 27..... Moren fyser på sjokolade - stemmer Moren er kvalm ikke - ikke så mye kvalm nei.... men kastet opp mye, ja! Sex i befruktningsmåneden Ofte - stemmer
*RutIetutt* Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 JENTE Magens form Mage som går rundt på sidene - stemmer ikke på meg - kan ikke sebakfra at jeg er gravid - er 35+5 i dag. Pigmenstripe på magen Ingen stripe - stemmer ikke - har ganske sterk stripe fra navlen og ned og en svak fra navlen og opp. Barnets hjertefrekvens 140-180 Hjertefrekvens over 140 slag/min. - stemmer. Giftering i en snor over magen Ringen sirkler (går i ring) - stemmer Morens utseende under graviditeten Jenta stjeler morens skjønnhet Her stemmer vel begge deler....følte meg skikkelig fæl i første og meste av 2. tri - men føler meg bedre nå...men det kan være pga at det er sommer og jeg har fått sol på kroppen;o) Halsbrann Lite eller ingen halsbrann - stemmer Hikker Mye - stemmer (men da jeg gikk gravid med gutten min hikket han like mye, om ikke mer...) Sparker Lite - i begynnelsen stemte dette, men nå som jeg har kommet så langt er det mye bevegelser, og jeg kjenner det mest (hun ligger) på høyre side. På ultralyden Holder hendene andre steder - stemmer. På ene ul`en hadde hun hendene bak hodet, akkurat som om hun skikkelig slappet av;o) Har ikke hatt hendene mellom bena på noen av de tre ul`ene vi har vært på. Urinveisinfeksjoner Mange - stemmer ikke, hatt en bare Barnet ligger Lavt - stemmer det, ja. Veeeeldig lavt hele tiden. Befruktningsdagen Like datoer - aner ikke... Blødende tannkjøtt Blør mye - blør ikke kjempemye, men litt, og jeg bruker aldri å blø fra tannkjøttet... Navelen vrenger seg tidlig i graviditeten - stemmer Moren fyser på sitrus - tja...syrlig, men søtt - og gjerne sjokolade ja, men ikke helt i begynnelsen. Moren er kvalm mye - stemmer - har hatt ekstrem svangerskapskvalme (men det hadde jeg med gutten min også). Sex i befruktningsmåneden Lite - stemmer ikke;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå