Galskapens overhode Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 min fastlege har regnet ut fra 28 dagers syklus og ikek 30 dager, så ikek overraskende va jeg kommet kortere enn det min fastlege hadde skrevet. Er nå 5+4 og ikke 6+0. (en dag i forskjell har MYYYE å si så tidlig) Jeg fikk bekreftet tidlig graviditet, ikke noe bankende hjerte enda. Bare en stor svart skygge INNE I LIVOMRA, og ikke, understreker IKKE utenfor.. HURRA!! Da er siste eggleder reddet Fikk ny UL til 06.07.07, for å se om det da er hjerteaktivitet. Da skal jeg være 7+3. Merker symptomene godt nå. Allerede sprengte pupper, OG utdrivningsrefleks når jeg ser/hører/tenker på babyer.. Litt vondt, men et godt tegn. Trøtt, uggen, slapp og småkvalm. Litt rart å føle seg så fæl, og alikevel føle seg så heldig.. Krysser fingrene for resten av gjengen her inne. Sprer litt spirestøv til dere jeg.. *************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Galskapens overhode Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 23. juni 2007 skulle stå 31 dagers syklus
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Så gøy å høre da!!! Åh... jeg unner deg, og misunner deg en liten spire! Gratulerer! hihi... blåse litt babystøv på meg denne regntunge lørdagsnatten?
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 så gøy da=) gratulerer så masse=D hihi stjele litt babystøv=)
Måånestråle Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Juhu, dette var supre saker, Sfinx'n! Godt at spiren ligger godt plassert der den skal være. Tenk så gøy det blir på neste UL når du ser hjertet banke og slå!! Lykke lykke til og takk for spirestøv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå