Gå til innhold

min å min lille families st.hans.feiring :):):):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg å mini trilla ned i ettermiddag til fjæra, å så pappan å onkeln laga stort bål, for å brenne rusk å rask. mammaen bada litt i elva. :)

så kom vi hjem, å ordna mini til køys, så ordne med mat. gikk ut, å satte opp partytelt, oppå platten vår, å laga til med bord, blomster, duk, levende lys, og dekka opp. så grilla vi masse mat, å naboan kom over å spiste lamme oss. (onkel, tante og søskenbarn/gudmor til mini).

hadde det sååå koselig, for det var myggnetting på det teltet. godt å sitte ute, i myggland, uten masse mygg surrende rundt øran :) så laga vi bål i gruva vår :)

sånn var vår dag.. enn deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes bra ut. Vi skulle ha stoooor grillfest hjemme, men pga regn avlyste vi det, og ba heller ni voksne og ni barn til våre nærmeste hjem til oss, inne hvor det var tørt. Hadde det kjempe koselig. Ungene storkoste seg, med skattejakt og gode greier. Har hatt en flott feiring. Nå skal jeg ta kvelden, nattinatt

Skrevet

hehe.. gøy!

skal sove snart eg å, vært ute i steik-sol i hele dag.. enda skikkeli varmt ute, 15 grader!!!! oh my gud......

deilig dag idag, å nydelig vær!!!

Skrevet

Det har hølja ned i hele dag, og det eneste vi har gjort er å være på Elkjøp og Barnas Hus. Og MacDonalds av alle steder...

Elendige vær!

Skrevet

har sitta ute å sola meg idag, å klippa plen har eg, mens mini har vært på trilling med tanta. så fikk eg fred. .stakkars babyen min va jo så varm...

men eg har bare kosa meg, å no på kvelden, så ble det jo 2 små piña colada!!

Skrevet

å, eg blir så irritert nåen gang på kordan det her jalla-forum drives..!! faen at vi er så avhengig av dib!!! pokker!! els hadde eg slutta å være her!!

Skrevet

Ble en helt vanlig lørdag her :-\

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...