Gjest Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 ... men nøyer meg med å banne og furte litt. Pokker heller! Faen ta! Dæven han steike i innerste helvete! SATAN! Myyy... *furtefurte*
LuriTuri Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Skal jeg sparke noen hardt i skinnleggen her???
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 det er dårlig gjort og skrive noe sånt og ikke fortelle mer en det :-(
lilja70 Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 Huff!!! Bra du har oss og konspirere med. Hva søren skal vi gjøre om vi får fatt i han der Murphy??? -Trener han? -Kløpulver i suspen og ta bilder av hans lidelser? -Sover han tungt? -Stikke en blå dildo opp der sola aldri skinner og fotografere? -Blir han veldig "syk"? -Tilby å ta tempen på ham, stikke opp en tulipan og ta bilder? -Er han på facebook, den godeste Murphy? -Da kan vi jo legge ut bildene der? Hevn er ikke alltid søt, men konspirasjoner om hevn er ofte god terapi;-D
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #7 Skrevet 23. juni 2007 Skal gjøre noe skikkelig stygt med Murphy når jeg finner han, dårlig gjort av han å diktere lover som biter meg i min ræv. Skal gjøre noe stygt med hans ræv når jeg finner den, såpass er sikkert. Om det stikkes noe inni den eller om jeg brennmerker den, får tiden vise. Det skal hvertfall bli smertefullt, langsomt og blodig.
lilja70 Skrevet 23. juni 2007 #8 Skrevet 23. juni 2007 Brennemerking, ja! -I like the way you think;-D
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #9 Skrevet 23. juni 2007 Inspired by the best, my dear lilly...;o) Grusomme revansjetanker fikk meg til å dra litt på smilebåndet, hva skal man gjøre da? Le eller grine, da er det bedre å le litt ondskapsfullt av et scenario der man påfører en viss Murphy sin daglige dose smerte. Skal jeg svi en diger H på ræva hans? Begge skinkene seff;-)
lilja70 Skrevet 23. juni 2007 #10 Skrevet 23. juni 2007 Hørte at innsida av låra var mer... sensible?
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #11 Skrevet 23. juni 2007 Oh, såklart. Og den tynne huden ved hoftebeinet. Auch. Innsiden av armene, for uansett hva man gjør, så gnisser armene mot kroppen og skorpen på brannsårene vil aldri få tid til å gro. Og fotsålene! Lykke til med å komme deg på do når jeg har brennmerket fotsålene, knærene og håndflatene dine Murphy! Moahahahaha... der lærte du, kan jeg tenke meg!! Og så skal jeg plassere uhumskheten i 3. etasje med do i kjelleren... bare gamle morkne trapper hele veien ned... og hvis han finner på å tisse på seg, så skal jeg nok gi en passende straff for det. El-sjokkpistol, kanskje?
lilja70 Skrevet 23. juni 2007 #12 Skrevet 23. juni 2007 Jeg bøyer meg i støvet! -Det er alt jeg har å si.
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #13 Skrevet 23. juni 2007 Jeg får takke deg lilja, det var du som lokket frem sadisten i meg i kveld. Kanskje mannen min føler for å takke deg senere;-)
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #15 Skrevet 23. juni 2007 *ler min onde latter og finner frem utstyret* Vil du fremdeles ha meg opp på besøk?
lilja70 Skrevet 23. juni 2007 #16 Skrevet 23. juni 2007 ;-D Helt klart!!! Tar du en weekend når flyttesjauen er i boks?
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #17 Skrevet 23. juni 2007 Jeg kommer glatt!! Vær du sikker, selv om du mister utsikten, så kommer jeg for det om;o) Bare ha vinen klar du, jeg forlanger ikke mer enn som så. Helsiken heller, kan ta med min egen vin, om du er i manko på det! ;p
lilja70 Skrevet 23. juni 2007 #18 Skrevet 23. juni 2007 ;-) -Skal nok klare av en pol-tur før du kommer;-) -Egentlig mer bekymra for innkikk enn utsikt når du snakker sånn, da;-DDD -Tar du med ungene, skal jeg ordne med barnevakt for hele hurven, eller bare mine egne? -Heh, om du holder fortet til august, har vi jo fått au-pair, forresten, hva jasser jeg om? He he;-) -Dette skal bli saker, vettu;-D
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #19 Skrevet 23. juni 2007 Nja, jeg kan jo heller styre meg sånn at dere ikke mister deres gode navn og rykte foran de nye naboene deres før dere rekker å bygge det opp. Ungene ja... hadde nok være gøy for avkommet vårt å leke sammen, så lenge au-pairen er den som står opp etter sene tyt- og vinkvelder så kan jeg gjerne ta dem med, det setter nok gubben min ekstra pris på. Tenk en hel helg uten kone og barn! Og jeg får en helg med lilja, alle blir fornøyde!! ;-)
lilja70 Skrevet 23. juni 2007 #20 Skrevet 23. juni 2007 Da sier vi det sånn! Jeg melder når au-pairen er klar, sikkert lurt om du kommer før jeg begynner på jobb igjen etter ferien, det ser ut til at jeg får litt å stri med utover høstparten...
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #21 Skrevet 23. juni 2007 You do that, så har vi en date på seinsommern engang! ;-) Juhuu, plutselig ser alt så mye lysere ut! Skal jammen ikke mye til for å glede meg!!
lilja70 Skrevet 23. juni 2007 #22 Skrevet 23. juni 2007 Eh, du, det siste der, det hørtes ikke akkurat ut som noen kompliment, akkurat... ;-D
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #23 Skrevet 23. juni 2007 Haha... Må bare le her, det var jo ikke sånn ment!! ;-) Mente bare hele tråden her fikk meg i mye bedre humør og daten vår er jo en ekstrabonus!!
lilja70 Skrevet 23. juni 2007 #24 Skrevet 23. juni 2007 ;-DDD Jeg sitter ikke akkurat og griner selv heller;-) -Men jeg må visst ta natta... Håper du får sove godt, og at du ikke er så deppa lenger;-)
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #25 Skrevet 23. juni 2007 Hihi, jeg får nok sove godt i natt, denne tråden hjalp veldig på humøret. Sove godt du da, så snakkes vi!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå