Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Mario er 6 mnd, men for stor til å ligge i bagen (simo bag), syns den er ganske stor jeg. Var på barnas hus i går å ville kjøpe ny vogn med større bag. Dame i butikken bare lo å sa at så store unger bruker sporst vogn. Trodde han var liten baby jeg....
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Mini er 4 mnd og for lang til bagen sin.. SÅ vi byttet til sportsdel i går! Må man så må man. Går ann å legge ryggen helt ned da, så er ikke krise
Silje og Vaniljebollene Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Vi har vår 2,75 mnd gamle jente i sportsvogn med nedlagt rygg fordi hun er for lang for bagen til brio kombi.
<3 + <3 + ? Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Lilleklumpen på 3mnd er også for lang for bagen på sin Brio kombi snart...blir vanskelig å løfte han ut av den. Like før jeg går over på noe annet. Enten sportsdelen eller vår nye Brio Tridem.....
selfangerkjerringa Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Jenta vår er 11 dager unna 6mnd. Vi bruker bagen enda, men vi har duo-vogn og dermed grei plass Blir nok å bytte over til sportsdelen snart uansett.
gutt05&jente09 Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 hvis det er kombi vogn du har kan du ta ut bagen og ta av den lille kalesjen som hører til bagen og feste i enden av vognen. Jeg har lagt madrassen som hører til oppi. Fungerer kjempefint og ser ut som en vanlig dypvogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå