Gå til innhold

Flere babyer som er for lang til bagen i vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mario er 6 mnd, men for stor til å ligge i bagen (simo bag), syns den er ganske stor jeg. Var på barnas hus i går å ville kjøpe ny vogn med større bag. Dame i butikken bare lo å sa at så store unger bruker sporst vogn.

Trodde han var liten baby jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mini er 4 mnd og for lang til bagen sin..

SÅ vi byttet til sportsdel i går! Må man så må man. Går ann å legge ryggen helt ned da, så er ikke krise

Skrevet

Vi har vår 2,75 mnd gamle jente i sportsvogn med nedlagt rygg fordi hun er for lang for bagen til brio kombi.

Skrevet

Lilleklumpen på 3mnd er også for lang for bagen på sin Brio kombi snart...blir vanskelig å løfte han ut av den. Like før jeg går over på noe annet. Enten sportsdelen eller vår nye Brio Tridem.....

Skrevet

Jenta vår er 11 dager unna 6mnd. Vi bruker bagen enda, men vi har duo-vogn og dermed grei plass :) Blir nok å bytte over til sportsdelen snart uansett.

Skrevet

hvis det er kombi vogn du har kan du ta ut bagen og ta av den lille kalesjen som hører til bagen og feste i enden av vognen. Jeg har lagt madrassen som hører til oppi. Fungerer kjempefint og ser ut som en vanlig dypvogn. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...