Gjest Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 som gjør husarbeid nå på en lørdagskveld?? hehehe uff det ser bare ikke ut her og vi skal ha bursdagsfest her i morgen!! Hadde planer om beachparty, men vet jo ikke hvilket ben værgudene står opp med i morgen......må liksom ha en alternativ plan!! 5 minutters pause nå mens gulvene opp tørker. Så skal jeg ta litt til. Flink jente som skifter på alle senger osv....det tar jammen tid det!
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 æsj, burde holdt på...men så har jeg sølt lim på stolen, blir nok sittende her en stund:-)
Julie Angelica:) Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Hehe, den var god Kjipe-Laila:) Det ble ufrivillig vask her. Julie Angelica kastet opp i senga si, gulvet på rommet sitt, gangen og badet. Jeg tok huset i går som er fast på fredager. Stakkar lille jenta mi:/
Twintipp og himmelblå Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 Tar u` her med samme langkosten er fremme eller?? ) Flink du er!! Ikke mye husarbeid her i gården i dag, he he...
grå :) Skrevet 23. juni 2007 #7 Skrevet 23. juni 2007 ja egentlig. men har overlatt resten til gubben og tar sluttrensken i morgen. er ikke så mye egentlig, bare vi som er treeeege
Julie Angelica:) Skrevet 23. juni 2007 #8 Skrevet 23. juni 2007 leader of the pack: takk for det:) Ikke mye gøy akkurat. Gjør meg ingenting å vaske etter henne, men for så vondt av henne. Hun sover godt nå og virket i fin form før hun sovnet heldigvis:)
chill+enda en til Skrevet 23. juni 2007 #9 Skrevet 23. juni 2007 Jada, holder på vi også. Klesvask og rydding. Jeg vasket vinduene tidligere ikveld. Eneste St.Hans-bålene jeg har sett idag har vært på bt.no, hehe
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 23. juni 2007 #10 Skrevet 23. juni 2007 Nja, rydde litt ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå