Gå til innhold

Er det flere enn meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

som gjør husarbeid nå på en lørdagskveld?? hehehe uff det ser bare ikke ut her og vi skal ha bursdagsfest her i morgen!! Hadde planer om beachparty, men vet jo ikke hvilket ben værgudene står opp med i morgen......må liksom ha en alternativ plan!! 5 minutters pause nå mens gulvene opp tørker. Så skal jeg ta litt til. Flink jente som skifter på alle senger osv....det tar jammen tid det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har bakt brød. De er akkurat ferdig.

Skrevet

æsj, burde holdt på...men så har jeg sølt lim på stolen, blir nok sittende her en stund:-)

Skrevet

Hehe, den var god Kjipe-Laila:):)

Det ble ufrivillig vask her. Julie Angelica kastet opp i senga si, gulvet på rommet sitt, gangen og badet. Jeg tok huset i går som er fast på fredager. Stakkar lille jenta mi:/

Skrevet

Tar u` her med samme langkosten er fremme eller?? :o)

Flink du er!!

Ikke mye husarbeid her i gården i dag, he he...

Skrevet

ja egentlig. men har overlatt resten til gubben og tar sluttrensken i morgen. er ikke så mye egentlig, bare vi som er treeeege

Skrevet

leader of the pack: takk for det:) Ikke mye gøy akkurat. Gjør meg ingenting å vaske etter henne, men for så vondt av henne. Hun sover godt nå og virket i fin form før hun sovnet heldigvis:)

Skrevet

Jada, holder på vi også. Klesvask og rydding. Jeg vasket vinduene tidligere ikveld. Eneste St.Hans-bålene jeg har sett idag har vært på bt.no, hehe :)

Skrevet

Nja, rydde litt ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...