Silar Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Dere som gikk på overtid; hvor stor var babyene deres? Jeg gikk 9 dager over tiden nå sist(gutt), mens første gang (jente) fødte jeg 5 dager før termin. Gutten var 4110g og jente 3420g. Mye som kan ha betydning for hvor store de er, men lurer på om alle som går på overtid får "store" babyer?
Silje og Vaniljebollene Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Min var over 4 kg dagen før termin... Hun var også lang da.
Tskjekjerringa på OVERTID Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Min var også over 4 kg 3 dager over....
kulepenn Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Jeg gikk 9 dager over tiden og fødte en velskapt gutt på 3900g og 53 cm. Syntes ikke han var altfor stor - til å være gutt da.
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 jeg gikk 9 dager overtid og snuppa veide 2965 og var 50 lang og 34 i H.O
ScaryMama Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Jeg gikk 8 dager over og han var 51cm. og 3410 gram. Ikke spesielt stor mao.
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 førstemann (jente)10 dager over termin, hun veide 3840g og 50 lang andremann (gutt) 8 dager over terminen, han veide 4030 g og 53 lang.
Stratos med 3 barn Skrevet 24. juni 2007 #8 Skrevet 24. juni 2007 Jeg fødte en gutt 16 dager over termin! Han var 4100 og 53 lang.
suseduse Skrevet 24. juni 2007 #9 Skrevet 24. juni 2007 jeg fikk gutt 17 dager på overtid, veide 4065, var 53 cm lang og hodet var 38 cm. har lest at de legger mye på seg de siste ukene, men noen ganger er terminenfeil og... men jeg fikk beskjed om at det var ikke tvil om at han hadde gått lenge på overtid, var veldig tørr!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #10 Skrevet 24. juni 2007 13 dager over og veide 2500g. De skal visst ikke vokse så mye når en går over termin sier de!!!!
Minesmå:)+en til! Skrevet 24. juni 2007 #11 Skrevet 24. juni 2007 Jeg gikk 14 dager over termin og fikk en lettvekter, men han var lang. han veide 3300 og var 52 cm lang.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. juni 2007 #12 Skrevet 24. juni 2007 13 dager over og han veide 3990 og var 52 lang
Marolla Skrevet 24. juni 2007 #13 Skrevet 24. juni 2007 Mi kom 13 dager over termin, og jordmor sa at hun hadde fått ekstra 500 gram pga dette. Det er visst vanlig å legge på seg 250 gram for hver uke. Jenta var 4650g og 51 cm
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 24. juni 2007 #14 Skrevet 24. juni 2007 Førstemann (gutt) kom 2,5 uker før termin og var 3700 g. Andremann (jente)kom 11 dager over termin og var 3900 g. Hun lå faktisk en hel måned lenger inni magen enn storebror men var bare 200 g tyngre... Begge var 50 cm og 35 rundt hodet.
pinglo Skrevet 24. juni 2007 #15 Skrevet 24. juni 2007 Jeg gikk en uke over tiden,jenta veide 3550 gr. Svigerinna mi gikk 5 dager over tiden,og jenta veide 2600 gr.
linord mamma til 2 jenter Skrevet 24. juni 2007 #16 Skrevet 24. juni 2007 Nr 1: Jente 8 dager over termin, 4830g og 54 cm Nr 2: Jente på termin, 4310g og 52 cm.
SpiseLise Skrevet 24. juni 2007 #17 Skrevet 24. juni 2007 Hun kom 5 dager etter ul-termin (mer iflg egen termin) og var 4238 g og 53 cm. Ble estimert til å være 3800, syntes det var stort nok jeg:-/
manonym Skrevet 24. juni 2007 #18 Skrevet 24. juni 2007 Gikk 9 dager over termin og gutten min var 5 kg og 55 cm. Stor og god=)
2 gutter og 1 jente Skrevet 24. juni 2007 #19 Skrevet 24. juni 2007 jeg gikk 16 dager over og gutten var 3660 og 48 cm, saa stor var han jo ikke. fikk ogsaa beskjed om at han hadde ligget der inne leeenge, lange negler, laaangt haar og toerr hud.
nutri Skrevet 24. juni 2007 #20 Skrevet 24. juni 2007 jeg gikk 1 uke over tiden. Gutten var bare 2800g, 49cm lang. Liten med andre ord. Men morkaken var helt fin, så vet ikke hvordfor han skulle være så liten. Tok det fort igjen da. 300-350g pr uke første mnd. Og han har fortsatt med rundt 200g pr uke.
ValentinesBaby Skrevet 24. juni 2007 #21 Skrevet 24. juni 2007 Jeg gikk 6 dager over tiden og gutten min var 3860gr og 50cm
Dumpel Skrevet 24. juni 2007 #22 Skrevet 24. juni 2007 Min ble født tre uker før termin og veide 3220g. 49cm lang.
hønepøne;-) Skrevet 24. juni 2007 #23 Skrevet 24. juni 2007 15 dager over, 4745g, 54cm og 39cm i hodeomkrets. Morkaken skal fungere dårligere mot slutten, men det hadde den ikke gjort hos meg. Derfor fortsatte han bare å legge på seg.
Nilu♥ Skrevet 24. juni 2007 #24 Skrevet 24. juni 2007 Jeg fikk 13 dager på overtid! Gutt på 53 cm, 4630 gram og 35 cm rundt hodet....Altså en stor gutt! Men de sier vel at de ikke skal legge på seg på overtid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå