Gå til innhold

Hjelp, datteren min er så utrolig mammadalt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 2 1/2 har alltid vært veldig mamma-dalt, men etter at vi fikk baby for 10 uker siden har hun blitt enda verre. Vil ikke være sammen med pappaen sin når jeg er i nærheten. Når jeg ikke er her er det ikke noe problem.

Hun skal helst sitte på fanget mitt mens jeg ammer mini, og det går jo ikke.

Jeg skulle ønske hun kunne være mer sammen med pappaen sin når han er hjemme, så jeg kan få litt avlastning. Det er slitsomt å ha henne hengende rundt meg HELE tiden. Jeg hadde sikkert vært veldig lei meg hvis det var omvendt, men det er en helt annen historie...

Er det noe jeg kan gjøre for å fa henne mindre mamma-dalt?

Jeg har sagt til samboeren min at han må prøve å gjøre hyggelige ting med henne, og han prøver i blant, men han er så oppgitt over at hun bare vil til meg, så han har gitt litt opp. Han blir veldig fort sint på henne, og er altfor streng med tanke på alderen hennes. Han erter henne ofte (sier han skal kaste leker i do osv...), så hun begynner å hyle, og jeg prøver å få han til å slutte med sånne ting, men han gir seg ikke.

Det er vel helst samboeren som trenger å forandre seg, og ikke henne, men hvis noen har noen tanker om dette hadde jeg satt stor pris på svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som det er samboern din som bør forandre seg litt, slik at hun får mer lyst å være med han også. hva om de to tar seg en tur ut og finner på noe gøy da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...