Gå til innhold

Go"boken er skummel ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk to nye bøker i posten fra Go"boken idag, tilpasset han lille klumpen på 8,5 mnd

Den ene heter Hei og den andre Hade....fine bøker med bilder og farger...så langt så greit :) De har en stor

knapp til å trykke på, og da kommer det en høy motorbarnestemme som sier "heihei" og "hade"...uff...kommer vi borti de knappene begynner han å gråte og blir livredd.....de er lagt i hylla for en stund og han titter bort med store øyne..hehe...skikkelig liten engstelig en.

Vi får trøste oss med Karius og Baktus boka så lenge,den er kjempestas :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He-he, ja dei har vi her også, var litt skarp lyd på dei, men her gjekk det seg til veldi raskt. var vel heller mor som sete dei vekk ei stund, vart mykje hei-hei-hei-hei-hei- eller hade-hade-hade-hade-hade-hade-hade når lille snupp sette seg på bøkene.......

Skrevet

He he, stakkars småttiser (og mammaer). Ikke så greit med rare lyder alltid :)

Karosnuppa fikk presang til 2-årsdagen av en av fadderne. Han hadde kjøpt en diger kylling som skriker og flakser med vingene når vi griper den rundt halsen. Og så spiller den fugledansen kjempehøyt mens den hopper rundt på bordet. Hun ble kjemperedd og hylte som en stukken gris. Når lyden stoppet, lo hun litt og ville danse fugledansen selv, men falt ikke helt til ro den kvelden før kyllingen "la seg til å sove" langt nedi en skuff på rommet hennes. Der har den nå bodd i over en måned.

Vi var på besøk hos fadderen på fredag. På vei dit sa jeg at "han har visst en presang til deg i dag også". Da satte hun opp noen store øyne og sa "ikke kylling mamma"... He he, jeg tror kanskje den kyllingen er beregnet for litt større barn. Sånn oppimot 40-års alderen...

Skrevet

Hahaha...ler så tårene triller og sambo lurer på hva som er så utrolig festlig på pc.. ;)

Ser det for meg...den digre kyllingen som flakser,skriker og danser...uff kan tenke meg hun ble livredd. Og stakkars fadder som sikkert følte at han hadde kjøpt årets mest farlige leke. Utrolig hun fortsatt husker,satt dype spor hos 2 åringen dette.Sikkert mye morsommere for oss "voksne"ja.

Skrevet

Huff ja, vi må bare le...

Han har ikke barn selv og har sverget på at det skal bli mange bråkete lydleker fremover. Den første julen (da hun var 7 mnd), fikk hun et tog som spilte noen fæle pling-plong melodier og tøffet avgårde og tutet og bar seg. Karosnuppa syntes det var kjempegøy og vi var fullstendig gærne i hodet før det var blitt nyttår. Nå til jul fikk hun en buss som også spiller pling-plong.... Siden kjøretøy var en schlager, tenkte han vel å overgå seg selv denne gangen. Men neida, ikke kylling mamma :)

Skrevet

Bråkete leker tror jeg foreløpig er tabu hos oss...men jeg har en bror med 3 døtre.. som truer med å kjøpe store biler med sirener...og trommesett....Får håpe han aldri finner kyllingavdelingen på lekebutikken ;)

Lille engstelige gutten min er supervar på høye lyder,bortsett fra de han lager selv ;)

Skrevet

Haha, den kyllingen var helt ubetalelig! Tror nok det lille revegullet hadde blitt rimelig forskrekket og storøydher også, da ja! Vi har forresten en slags gakkgakk som mannen min har hatt i ca 20 år som også spiller fugledansen og beveger seg - helt grusom, og da den største var liten var hun livredd den greia.

Men de tre største her hadde likt den kyllingen, tror jeg - de hadde nok ledd så de hadde trillet ut av sofaen! Hvor ligger kyllingbutikken, Karomamma?

Skrevet

Kvekk kvekk!

Tror den fæle kyllingen er kjøpt i utlandet, men vi har jo en til salgs som du kan få kjøpt for en svært billing penge :)

Skrevet

PS: Har også en ku-vekkerklokke som spiller lambada (!) og en flyvende ku til å henge i taket... Selges rimelig :)

Skrevet

Hehe...egen dyreavdeling på finn.no Og om snuppa savner det, kan dere jo bare si at "nei...den har vi iiiikke sett "

Vi henger oss på den annonsen og selger vår irrgrønne frosk som ikke kvakker..men brøler :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...