Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha,nei...Jeg stryker så vidt skjortene til mannen,og det er bare fordi han absolutt skal se ordentlig ut på jobb...;o)Jeg kjenner en som stryker absolutt alt,undertøy også.

Skrevet

Nei har ikke tenkt på at det går ann en gang:) Stryker minst mulig....

Skrevet

stryker kun finskjorter jeg...

skjønner virkelig ikke poenget med å stryke sengetøy og olabukser o.l....

Skrevet

Ja, men det er vel streng tatt ikke jeg selv som gjoer det....

Skrevet

Selvfølgelig - som den perfekte husmor jeg er.....

Tuller :-)

Skrevet

Jeg liker å gjøre det, og gjør det sånn når jeg ikke har andre, viktigere husting å gjøre. Siden det ikke er middallergi i familien føler jeg at jeg kan sluntre unna med god samvittighet :)

Skrevet

nei, setter det på rett etter det har vært i tørketrommelen så da er det ikke så skrukkete

Skrevet

Nei, er du gal!! ...Var det første som falt meg inn...

Skrevet

Nei, det orker jeg ikke, men det er faktisk bedre å legge seg i sengen rett etter at en har skiftet sengetøy og det er strøket....

Skrevet

Ja, gjør det... :-) Elsker nystrøket sengetøy - er verdt hele jobben! Men tar litt tid ja.

Skrevet

Har da jammen meg nok husarbeid å gjøre om jeg ikke skulle stryke sengklær i tillegg.

Trommeln her.

Skrevet

Nei, vet du hva?!!

Jeg har langt viktigere ting å bruke tida mi på!!! ;-)

Skrevet

Ja, det gjør jeg...men så stryker jeg ALT også da! Får noia av ustrøkne klær!!

Skrevet

nei absolutt ikke....

stryker ingenting .. kun 16 mai om det er behov...:-)

Skrevet

Er mye annet jeg heller kunne tenkt meg å brukt tid på enn det :P Stryker ingenting jeg....

Skrevet

He he, stryker aldri noe!!! Hater å stryke

Skrevet

Ser jo at det kanskje skulle vert gjort, men nei!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Stryker ALT jeg :) Kunne aldri tenkt meg å lagt meg i en seng med ustrøket sengetøy, da ville jeg følt at jeg hadde tatt på skittent sengetøy. Blir litt overasket over hvor lite folk stryker hehe :)

Skrevet

absolutt IKKE! gjør noen det?! nettopp kjøpt strykejern fordi gubben måtte stryke skjorta si til navnefesten he,he Er nesten 10 år siden jeg flytta "hjemmefra", så det er ikke noe jeg bruker ofte.

Skrevet

Hehe.. Mens jeg var gravid og ventet sååånn på mini, strøk jeg sengetøyet hans etter hvert som jeg vasket det. Det ble med den ene gangen da :-p

Mitt eget kunne det ikke ramle meg inn å stryke :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...