embarazada84 Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 lurer på hva jeg skal gjøre med deltidsjobben jeg har, har nemlig to dager i uka kontraktfestet, men jeg kan jo ikke jobbe de dagene jeg skal føde osv. trenger jo masse fri, og det lurer jeg på om jeg ikke kan få i og med at det er en deltidsjobb. burde jeg liksågodt bare si opp? eller hvordan burde jeg gå fram for å få fri? har jeg rett på no penger selv om det bare er deltidsjobb?
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 dersom du tjener over så å så mye(husker ikke helt hva beløpet var men det står på nav.no) og har jobbet minst 6 av di 10 siste månedene har du jo rett til permisjon og foreldrepenger! jeg har også bare fast 2 dager i uka men jobber extra ut over di 2 dagene og jeg skal ha permisjon og får foreldrepenger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå