Gå til innhold

deltidsjobb, fri og penger


Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på hva jeg skal gjøre med deltidsjobben jeg har, har nemlig to dager i uka kontraktfestet, men jeg kan jo ikke jobbe de dagene jeg skal føde osv. trenger jo masse fri, og det lurer jeg på om jeg ikke kan få i og med at det er en deltidsjobb.

 

burde jeg liksågodt bare si opp? eller hvordan burde jeg gå fram for å få fri?

har jeg rett på no penger selv om det bare er deltidsjobb?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dersom du tjener over så å så mye(husker ikke helt hva beløpet var men det står på nav.no) og har jobbet minst 6 av di 10 siste månedene har du jo rett til permisjon og foreldrepenger!

jeg har også bare fast 2 dager i uka men jobber extra ut over di 2 dagene og jeg skal ha permisjon og får foreldrepenger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...