Aylinah Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Når du legger ut bilde og skriver nam nam så må en jo titte hehe Mmmm så godt ut Brukt smørkrem?
doffine Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 åååå de var jo lite fiiiiine:-)))) Du er en mester med kaker assa....
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2007 Nope. Det er faktisk hvit marsipan. Kan få kjøpt det...
Aylinah Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 Å jøsses,det visste jeg ikke...Da skal jeg se etter det neste gang det skal bakes ja ) Flink du er )
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2007 Du får det ikke i vanlig butikk. Må til et utsalg. Bor du nær Oslo? Reis til Pals. De har eget utsalg... Ja, den hvite marsipanen er dritfin å lage kake med. Blir kjempefint. Jeg lagde en bryllupskake i går. Det ble nydelig med røde roser på hvit marsipan.
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #8 Skrevet 23. juni 2007 Shit... Har du lagd den selv? Den var sinnsykt fin! Åh.. Skulle ønske jeg var like kreativ som det! Btw... Så skjønne barn du har! Det kribler bare ekstra i eggstokkene av å se sånne bilder altså...
"husmor"med lille Nora Skrevet 24. juni 2007 #9 Skrevet 24. juni 2007 såå fin kake;) Mmm den såg god ut! vil ha kake!!!!! søte barn du har;) nydelige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå