Ett_øyelokk.... Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Ser man godt hvor enn man sitter? Får kun plasser på seksjon f hvis det sier dere noe.. Er det godt nok for en 3 åring?
På vei igjen <3 Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Hei. Vi var på forestilling i fjor. Husker ikke hvor vi satt, men vi satt veeeldig langt bak. Hadde med oss en jente på 3 og en gutt på 6. Gutten var helt oppslukt av showet, så han gikk det ikke an å snakke til. Vi så godt, og sangene var veldig fengende. Jeg har lyst til å gjøre det igjen. Vi skulle selvsagt ønsket at vi satt lengre fremme, for de går litt opp mellom de nederste radene, men sånn ble det ikke for oss. Er han veldig opptatt av kaptein sabeltann, så er det godt nok Showet var veldig bra
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Hvilken rad på seksjon F da? Vi skal sitte på felt D rad 1, satt på rad 1 ifjor, det var topp!
Ett_øyelokk.... Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2007 Hei.. Jeg har jenter på 3 og snart 6 år.. Jenta på 6 er veldig skeptisk til sabeltann, og mini er veldig oppslukt i han, så lenge han holder seg på avstand. Vet liksom ikke om det kan bli litt bortkastede penger med at vi sitter så langt bak, ungene er i utgangspunktet skeptiske, og hvis vi først har kommet så lang, at det hadde vært kjekt å fått sett showet bedre og hatt dem løpene mellom rekkene... Lurer på å vente til neste år... Eller? Selger de billetter i dyreparken?
Ett_øyelokk.... Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2007 Felt Der nederst,, Altså 1. rad..
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 Finner ikke det oversikts kartet, hmmm vet du hvor det er? Har ikke svar på det andre du spør om, min er 3,5år og han er gutt, første gangen var han 2,5år og satt helt rolig og fulgte med. Mini er 8mnd da.
Ett_øyelokk.... Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2007 Du må inn på billettservice og velge forestilling, og det ser du oversikten over sitteplassene...
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 23. juni 2007 #8 Skrevet 23. juni 2007 Jeg er inne på bilettservice, har du link? Trykker på liksom bestille biletter, men da er jeg nok på feil sted.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 23. juni 2007 #9 Skrevet 23. juni 2007 Jeg fant det nå ;o) måtte bare scrolle ned litt, felt F var langt opp da, men man ser jo noe der å. Har du vært i spektrum noen gang? Regner med det er slik at man ser "små" mennesker om man sitter høyt opp, men spektrum er større, så man ser vel litt bedre på felt F.
Ett_øyelokk.... Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. juni 2007 Ja, har vært i spektrum, og der satt vi laaangt oppe. Ja, lurer på om vi bare skal ta dagsbilletter og vente et år, og heller bestille tidelig da.. + at ungene er større då..
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 23. juni 2007 #11 Skrevet 23. juni 2007 Det kan dere evt gjøre, men om dere vil sitte nederst, så måtte vi bestille i oktober ;o) nesten med en gang bilett salget åpner for ny forestilling.
Ett_øyelokk.... Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 23. juni 2007 Søkte på billetter i mars, og da hadde de plasser langt nede.. Og det holder for oss å sitte på nederste seksjon, syns bare de øvrige er veldig langt oppe.. Etter å ha vært i spektrum var ikke det så veldig attraktivt.. Men man får jo med seg stemingen da, men alikevel..
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 23. juni 2007 #13 Skrevet 23. juni 2007 Men spektrum er dobbelt så stort hvis ikke 3 dobbelt, så om man sier at seksjon F er halve spektrum da;O)
Ett_øyelokk.... Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 23. juni 2007 Ja, det r klart, men i spektrum sitter man også brattere.. Men de har jo dag forestillinger med kaptein sabeltann også.. Har de ikke det? Som varer i 30 min.. Tror heller jeg bestiller billetter i oktober jeg.. På første rad.. Og så kan vi jo se om det er noe avbestilte billetter når vi er der nede.. Eller selger ikke de disse billetene i luka?
Ett_øyelokk.... Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #15 Skrevet 23. juni 2007 Da satser vi på det til neste år...
någlederjegmegtilsommerogsol Skrevet 23. juni 2007 #16 Skrevet 23. juni 2007 Det er siste året di skal vise sabeltann i år.....vi skal også sitte langt bak, men satser på at det går fint!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå