Gå til innhold

Min sønn - en ekte BIMengel :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere skulle HØRT den dritingen jenter...

 

Jeg har aldri hørt eller sett på maken!

Jeg kan ikke beskrive det med ord her inne.... Det er noe av den bløteste, boblefiselyden jeg har hørt noen sinne...

Og den er høy, lyden.. Og lang!

 

Og han hadde 20....... JA 20 STK!! 20 bæsjepromper på ca 5 minutt!

Så rapa han en king size rap (hadde nettopp ammet)

Så smilte han fornøyd og ville ha ny bleie!!!!

 

Jaggu godt det ikke lukter så mye ennå!!

 

En ekte BIM engel eller?

Han er da ikke sønn av Chicka for ingenting =)

 

Hvordan går det med englene da?

Vi har jo begynt og føde alle nå.... Angell - kom igjen!

Jeg HEIER på DEG!!!

 

Juhuuuuu!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han Even er en ekte engel:-))) Han er jo vokst opp imagen med en mor som har noen forferdelige venninner... sitter å fiser i det store og det breie... tihii:-))))) Må jo ta igjen for alle fjertene han ble utsatt for:))) hehehehehe:P

 

Jeg satt å lokket ut han Jonas istad.. må nok prøve med sjokolademelk i morgen... nå skal han ut.. even må jo få flere kompiser..

Skrevet

Hahahahahahaha...=D=D

Emil har ikke vist seg fra en sånn side enda.. hehe.. Men det kommer vel.. :P

Eller...

Mora hans GLEMTE å ta på han bleie i går da.. Han begynte å grine, så jeg gikk bort til han for å gi han smukken! Men joda.. Lå å plaska i sin egen drit og tiss han.

JADDA... hehe.. Ammetåke selv om jeg ikke ammer jo.

Så gårsdagens premie går til meg!

 

Ellers går alt fint :P

Han er så snill at jeg fatter ikke jeg er opphavet hans.. HAHAHAHA

Skrevet

Han er så snill at jeg fatter ikke jeg er opphavet hans.. HAHAHAHA

 

Den slenger jeg meg på!!!

 

MEn jeg har løsningen.....

 

minus og minus blir nemlig PLUSS!!!!

 

Hehe!!!

 

HAn tissa NESTEN på meg å i sted!

Men han tissa på bestefar!! Juhu!!!

 

 

Skrevet

HAHAHA!!!!

 

ler for meg selv her i hotelresepsjonen...

koser meg i London og lader opp til neste helgs aktiviteter... Haaper aa faa se den nydelige sonnen din da.

Skrevet

Hehe....

 

Høres ut som en skikkelig BIMengel det der ja Chicka!! ;)

 

Du blir med neste helg ja? :D Da skal du nok se han får mange glade engletanter rundt seg ja!!! :D:D:D

Skrevet

Jeg er nok ikke med neste helg nei :(

 

Vi drar nordover til Sunnmøre for å besøke slekt.

Men jeg kommer så fort det passer neste gang asså...

 

Even tissa på meg i dag tidlig også...

Hehe!

For en lurefjomp!

 

Men han SOVER!!!! Fra halv ett til halv seks i natt.. så sovna han sju og sov til kvart på elleve :o

 

LUXUS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...