dritgrei hei hei! Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Tusen tanker og enda fler........ nå har tilbakemeldingene begynt å komme, og det er koselig... he he, de blir jo glade jo, for invitasjonen og alt. også kommer de.... de fleste i alle fall ser det ut som.... fiffig, da blir det jo fest da jo, og kjolen.... åhh kjolen.... den blir så fin så fin så fin! Flinke sy-venn, hun lager så fin kjole til meg, jeg skal jo svinse rundt som brud... ha ha ha. ha ei fin midtsommernatt kjære jenter... alle... dere som ikke er innom før til høsten igjen også!
Karomamma Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Tjo-hei, det var det vi visste!!! Klart det blir fest når du skal gifte deg!!! Og selvfølgelig blir de glade for å blir invitert til å dele den fine dagen med deg, du er jo DRITGREI
Reveenka Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Å, det kommer til å bli sååå fint og moro! Du blir nødt til å legge ut bilde av kjolen, altså(Snulderogså!!!) Og hvilken sang skal du synge? Du, hva med den der fra Chess - "I love him so much" ?
Gummelillan Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Du kommer til å bli verdens vakreste brud!!! Kommer nå rett fra Phantomhulen og der, på kjøleskapet til Phantomet, så jeg verdens vakreste bryllupsinvitasjon!!!! Vakre, vene, Dritgrei, jeg kjenner deg jo ikke sånn såå veldig godt, men den invitasjonen bare rørte noe dypt inni meg. Så da Phantomet kom ned fra loftet sto jeg der med gåsehud og tårer i øyekroken... Du og Dritgreimannen er virkelig skapt for hverandre!!!!!!!!!!!!!
♥Snulder Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Du kan senke skulderene nå kjære Småingen!! Klart at folk kommer i bryllupet ditt!!
Maud Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Her var det en svært våt midtsommernatt. Ikke mange bål her på Østlandet... Jeg er sikker på at dere får et flott bryllup! Har du et bilde av kjolen som vi andre kan få se, eller? Så bra at gjestene svarer og er glade for å være inviterte. Det var jo bare du som trodde noe annet ;-)
Trollmora Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 Selvfølgelig kommer de til bryllupet ditt, tullejente! De skal jo få være med å feire deg og dritgreimannen og se verdens vakreste dritgrei i en strålende kjole laget spesielt for denne anledningen! Fortsett å planlegg og lag verdens vakreste bryllupsfets for deg og dritgreimannen. Dette blir helt sikkert ett av de nydeligste minner du kan gjemme i minneboka ) Klæm fra
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 selvfølgelig blir det et finfint bryllup,og mange gode venner kommer!! du kommer til å bli verdens fineste brud.for om jeg ikke har sett deg,eller kjenner deg annet enn her inne,så vet jeg at du har en personlighet som stråler =0) å kjolen er sikkert en drøm. nå kan du snart senke skuldrene.stuve bort stress og andre tullete ting.for snart er du klar for den store dagen.å du slipper unna pølsefest vet du,hehe klæm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå