Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Hei!! Lurer på en ting... Fikk se fødselsrapporten for siste fødselen min. Der jeg ble satt i gang pga vannavgang. De måtte likevel ta vannet på meg til slutt for det randt veldig lite om gangenog riene var svake, og da ser jeg at det står at det var misfarget....Hva betyr det?? Har hørt noe om det, men husker ikke helt hva det betydde??? Tusen takk for svar!!!
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Misfarget fostervann kan vel bl.a. komme av at barnet er stresset og har hatt avføring i vannet.
Silar Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Jeg og hadde litt missfarget fostervann nå sist. Og det var pga at babyen mest sannsynlig hadde blitt litt stresset så han bæsjet i det rett før han kom ut.
Arwen* Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Det står i min fødselsrapport også. Tror det er fordi babyen er blitt stressa under fødsel ja. Det eneste jordmor kommenterte når hun så i fødselspapirene mine, var at pulsen til baby hadde økt, og at det sikkert var fordi han var stressa. Så det henger nok sammen det der. Jeg blei tatt vannet på like før han var ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå