Gå til innhold

Beste bryllupsgaven du har fått eller gitt bort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den beste bryllupsgaven du har fått eller hva er den "fineste" gaven du har gitt bort?

Håper på mange svar!!!!!!!!!!!!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ga bort et innrammet trykk jeg hadde laget, da et vennepar av oss giftet seg. Trykket symboliserte på mange måter ham og de to. Jeg fikk mange gode tilbakemeldinger fra dem på at de likte gaven.

Vi fikk så utrolig mye både vakkert, praktisk, rørende og personlig i bryllupsgave... men noe av det vi setter mest pris på er faktisk to vannkarafler, de er i daglig bruk og er virkelig dritkule :) Og det er litt fint å ha en daglig påminner på bryllupet også.

Skrevet

jeg er ikke gift selv enda. (men blir det om akkuratt et år. ) (ja vi har byttet dato. =)

Men har gitt bort håndklær med broderi på. Ga dem da et stort og et litet hver seg. Broderiet på var navnene dems og daton dem giftet seg. =) Dem likte det hvertfall.

Skrevet

Fikk laget en morsom karikaturtegning av brudeparet og fikk rammet det ordentlig inn...

Skrevet

Til et par som liker å reise gav vi vennene bort en båttur til Danmark med litt mer luksuriøst rom enn det de selv ville ha spandert på seg. Datoen kunne de selvfølgelig bestemme selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...