Skilpadden Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Det ville jeg aldri gjort. Hun får drikke vanlig ku-melk!
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Hva skal det være godt for egentlig? Kunne aldri falt meg inn.
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Hehehe.. Neeei.. "Kom nå setter vi oss og spiser middag.Mamma har nettopp pumpet ut melk til oss som vi kan drikke ved maten." UUggh... hehe
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 Jeg har tenkt på det, å gi 2 åringen min pumpet mm, men det ble aldri noe av. Har to tette, og sluttet å amme største tett oppunder fødsel nr 2. Tenkte det var lurt siden det anbefales å amme barn til 2-3 år. Dette pga forsterkning av imunnforsvar. Det sies jo at en sup mm er rene vaksinen for barn, og det trengs ikke mye heller. Så hvorfor ikke?? Jeg har egentlig litt tro på dette, for eldstejenta hadde aldri vært syk før jeg sluttet å amme henne. En mnd etter ammeslutt ble hun forkjøla, igjen og igjen gjennom hele vinteren. Nå har hun "tørka" heldigvis. Poenget er at det må jo være flott å kunne gi største en liten sup til kvelds!
Leddgikt Skrevet 23. juni 2007 #7 Skrevet 23. juni 2007 Jeg har faktisk tenkt på om jeg skulle gjøre det. Venter nummer to i høst og sluttet å amme førstemann i vår. Hun skal begynne i barnehage, og da pådrar de seg jo allslags, så det måtte være for å hjelpe immunforsvaret hennes litt... Jeg snakket med helsesøster om å slutte å amme da jeg ble gravid, og hun sa men fint kunne amme gjennom svangerskapet og amme de to barna samtidig, men det ble naturlig for oss å slutte i vår likevel. Jeg har ikke akkurat lyst til å minne eldstemann på det der med pupp når nummer to kommer, men hun kunne jo ha fått seg en slurk naturlig medisin, likevel... Men har ikke helt bestemt meg for om jeg synes det er litt vemmelig eller ikke... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå