Gå til innhold

Hvor mye ammer dere? Hva er normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns jeg ikke gjør noe annet enn å amme om ettermiddagene, utrolig slitsomt! Ammer vel ca 4-5 timer i døgnet, vet ikke om det er normalt eller ikke. Det føles hvertfall ekstramt mye ut, for alt er fordelt på dagen, spesielt mye på ettermiddagen. Snuppa sover nemlig hele natten. Hun vil egentlig ha enda mer pupp en det også, men roer seg når vi bærer i sjal osv. Og hun suger kjempe mye på fingrene sine. Men smokk det vil hun ikke ha, da blir det bare hyling.

Hvor mye er egentlig normalt og amme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aner ikke hva som er normalt jeg,men føler også for at det er ekstremt på ettermiddag/kveld... På dagen sover han mye og trenger derfor ikke mer enn hver 3 time ca. Er slitsomt til tider,men samtidig kos:) Han tar smokk heldigvis:)

Skrevet

Jeg ammer ca hver 3. time på dagtid. Ta en titt på www.ammehjelpen.no, så på amming a-å, så ser du under ammingens hyppighet. :)

Skrevet

Glemte å si at hun er 7 uker, så syns liksom det burde begynt å bli litt mindre nå da.

Skrevet

Blomman (tror jeg det var) har lagt ut en link her ang kveldsamming og nattevåk. Les den så blir du ved bedre mot. Jeg var også skikkelig fortvila her om dagen for vesla hang i puppen HELE kvelden, gikk maks 30 min mellom hver gang hu ville ha mat... Skal dytte den opp jeg, hvis jeg finner den igjen.

Skrevet

Takk for svar =). Jeg ammet ekstremt mye i går ettermiddag/ kveld, men jammen sov ikke skatten sammenhengende fra kl 23:00 - 8:15 =O.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...