MissiCippi Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 En gang... Tror jeg.. Ikke akkurat planlagt:-)
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Brukte ikke EL test i det hele tatt. Hadde sex toppen 4 ganger den mnd...var ikke så lysten...men det klaffet for det;)
Silar Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 Tror jeg hadde sex to ganger den mnd jeg ble gravid. Hadde litt problemer ang sex på den tiden, så ble ikke så mye akkurat. Men blir jaggu meg lett gravid da! Ikke planlagt her heller
Siljevanilje:) Skrevet 23. juni 2007 #7 Skrevet 23. juni 2007 Hadde sex ca. tredjehver dag. Vi var veeeeldig innstillte på å bli gravide igjen, etter et misslykket svangerskap like før. Men vi fikk det til første mnd vi prøvde:-) Brukte ikke egg-løsnings-test, dersom det er det EL-tester betyr.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 23. juni 2007 #8 Skrevet 23. juni 2007 1 dag holdt d gitt:P Samme dag som el fant sted..Noen timer etter..
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #9 Skrevet 23. juni 2007 husker ikke helt hele måneden, men vet hvilken dag det gikk i boks, for det var første dag i ny leilighet!!
nettie med 4 små Skrevet 24. juni 2007 #10 Skrevet 24. juni 2007 2 ganger... Ho var ikke planlagt så brått klaffer det:)
OneOfTheBoys Skrevet 24. juni 2007 #11 Skrevet 24. juni 2007 Husker ikke hvor ofte vi hadde sex, men hvis man prøver å bli gravide bør man ha sex ca. annenhver dag. Mange gjør den feilen at de har sex flere ganger om dagen. Mannen klarer ikke produsere nok sædceller til at det er noe poeng i. Da blir det færre svømmere og liten sjans for at noen av de når fram;)
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #12 Skrevet 24. juni 2007 Vi hadde mye sex denne perioden, to - tre ggr for dagen. Vi planla ikkje å blir gravid, men svømmerane gjorde jobben sjølv om vi hadde mye sex:-) Akk, det var tider det, i forhold til sextørken no, jaja 3 veker igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå