Gå til innhold

Hvor ofte hadde dere sex den mnd. dere ble gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

brukte derte EL tester?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde sex 4 og 3 dager før el, det var det eneste!=)

nei ingen el tester..

Skrevet

Vi humpet som kaniner i mndvis, men den mnd jeg ble gravid var det en gang pga ferie hver for oss. hehe. PANG, der satt den!!

Skrevet

Ingen tester. Men det var planlagt så fra vi bestemte oss ble det nesten hver dag i 3 uker, og det var nok til å få resultat:)

Skrevet

Vi planla å bli gravide i februar i år og etter mensen 30 januar hadde vi sex hver dag fra 7 februar til 25 februar hver dag, noen ganger hver dag.

EL test var positiv dagen før min manns bursdag (EL på hans bursdag) og jeg ble gravid på første pp. Trodde det skulle ta lenger tid, vi har vært sammen i 9 år og passet oss i mange mange år, men heldigvis gikk det fort :)

Jeg har brukt slimløsende hostesaft 3 dager før EL og 3 dager etter EL, vet ikke om det hjalp men det ble ikke verre av det heller :)

Skrevet

Mannen tømte seg på syklusdag 5 og fra syklus dag 10 hadde vi sex annenhverdag, dette var en oppskrift jeg fant på kjerringrådsiden her og der satt den på første forsøk. Brukte ingen el-tester.

Skrevet

Meget lite egentlig (Sambo var syk), og nei:)

Skrevet

Hadde bare sex en gang den mnd (4 dager før el).

Etter det lå sambo syk med lungebetennelse i flere uker, så ble bare med den ene gangen den mnd...

Ikke noe el-tester nei

Skrevet

Vi hadde sex en gang i den perioden jeg ble gravid. Det var rundt om 3-4 dager før EL tror jeg (hvertfall i forhold til hvor mange dager ultralyden viste at jeg var). Brukte ikke EL test nei....men intuisjonen min sa at nå skjer det noe med kroppen min...ganske rart det der ;)

Skrevet

Kremt, en gang var visst nok gitt. Dette var første pp og vi skulle ikke stresse, dessuten så var vi så travle at vi orket ikke mer. Jeg hadde regnet ut at El var ca i den perioden, men det var maks flaks... Så nå er det julebaby på veg! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

hehe tok det nok rimelig med ro kan en si... rundt 1 gang i uken? hehe max 2.. brukte som du sikkert skjønner da ikke noe el test ;)

gått uten prevensjon 6 mnd før graviditeten men hadde bestemt oss for å ikke stresse.

Skrevet

Husker ik helt men d var ik mye, en ganske rolig mnd. Tenkte egentlig å vente til april m å prøve "hardt" igjen, så ungen kom på nyåret men det var ik nurket enig i den ville komme i nov istede og d er helt greit det, men da kan ik han/hun klage når 18 20 års alderen nærmer seg ;-) hehe!

Skrevet

ikke oftere i det heletatt egentli:O) ikek tenkte vi på eggløsningstidspkt heller..bare bestemte oss for å kaste pillene vi,og regna med det ville ta litt tid før kroppen var i gjenge igjen,men den gang ei...denne gangen her blei jeg gravid PÅ ppiller da!

Skrevet

Ein gong... var ikkje planlagt, berre max (u) HELDIGE :-)

Skrevet

En gang først i mnd... Vet ikke helt sikkert NÅR jeg ble gravid men sånn ca... Brukte ikke el tester nei. Første gang var vi forberedt på å måtte prøve et år kanskje, men gikk bare 8 dager fra p-pille slutt til jeg var gravid.. det var egentlig et sjokk;))

Skrevet

Vi og .

Jeg tåler ikke hormonprevensjon (p-piller, p-sprøyte og lig.)

Så da jeg reagerte på Yasmin igjen, så sa legen at jeg bare måtte bruke kondom.

Og det var litt vanskelig siden jeg er i ett fast forhold.

Så vi fikk tips av noen venner om å bruke eggeløsnings test, men av motsatt årsak, nemlig vite når vi skulle bruke kondomen .

Og det prøvde jo vi da , men lillebroren min bodde hos oss i den perioden, så vi hadde bare sex en gang og det var 5 minutter mens broren min var hos naboen, og da skjedde det.

Og det var liksom 2 dager før jeg egentlig skulle ha eggeløsning .

Så måneden etter jeg sluttet med pilla ble jeg gravid.

Og det var virkelig ett sjokk!!

Skrevet

2 ganger tenker jeg, men en gang er visst nok, he, he. Vi brukte EL-tester for å UNNGÅ graviditet, men så kom EL overraskende tidlig - og det ble det sannelig baby av. Vi hadde sex 5 dager før EL kom (trodde det var litt lengre til), trodde nesten ikke det skulle gå an å bli gravid da. Men nå er vi bare glade, og synes nesten det er litt komisk. Tror denne babyen er ment å komme til oss. Og så er det jo nesten uforskammet at vi skal ha sånn "flaks" når det er mange som sliter med å bli gravide, men sånn ble det bare.

Skrevet

Litt her og litt der, og garantert på den dagen jeg i følge kalenderen, skulle ha el.. Senere har det vist seg at jeg har blitt gravid nesten en uke før dette - altså veldig tidlig etter mens, så dermed var det nok et slumptreff ja :)

Skrevet

2 ganger. En gang på kalkulator-eggløsningsdagen (internettkalkulatorene) og en gang på deg dagen temperaturen min steg - det vil vel si reell eggløsningsdag. Det var to dager mellom.

Ingen EL-test.

Før det hadde vi prøvd et par mnd med sex hver dag rundt eggløsning.

Men det ble for mye stress og press.

Skrevet

2 ganger,med ei ukes mellomrom,der jeg trodde EL var midt mellom ca... Vi hadde prøvd lenge,samt mistet 2,og jeg tenkte ta noen pausemåneder pga nylig laparoscopi og at jeg var sliten og lei. Da satt lillemor som et skudd,gitt!

Skrevet

Vi hadde sex en gang, den dagen jeg hadde el slim, men ikke for å prøve å lage barn, men bare fordi vi hadde lyst.

Hadde sånn blir det så blir det holdning. :)

Skrevet

Var på en liten ferie å hadde kjempe masse sex.

Skrevet

eg har aldri brukt EL-test,og vert gravid 3ganger

1gang 3pp

2gang 3pp

3gang 1pp

så vi e kjempe heldig.

men nåreg ble gravid denne gangen var d i 1pp etter SA,så vi haddelite sex. eg hadde nsten ingen lyst, og vi va reddefor at d sku skje igjen om vi ble gravidfor kjapt. hadde kanskje sex3ganger hele mnd,og trodde eg hadde styrt unna EL-perioden. men ble jo gravid alikevell og e 13uker no!

Skrevet

3-4 ganger i uken vel..... som normalt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...