Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verste med å være alenemor er dagen i dag! Sthans feiringa har aldri vært så fæl som nå!

Der satt de da, lykkelige familier med mor, far og barn...

Jeg har også merka at venner holder seg mer til andre vennePAR!

Hvorfor gidde være sammen med meg når de kan være sammen med noen begge 2!

åhh...

Ikke dagen i dag nei.. :,(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da!

jeg er og alene, men ikke ensom. har idag hatt besøk av 3 andre alenemødre og barna dems, vi har grillet og kost oss masse!

jeg har ikke feiret st.hans sidne jeg var jentunge, så dette var koslig og kan bli en fin tradisjon.

har og vennepar med barn, men de meldte avbud, men koser oss med de og når de er med :)

håper du finner deg noen å være sammen med til neste st.hans. være seg kjærste eller noen venner som forstår og setter pris på deg som person og ikke "dumper" deg fordi du er alene ..

en stooor klem til deg!

Skrevet

Jeg forstår deg så godt, jeg har mange venner, har "alltid" noen å være sammen med, er populær når de trenger en å snakke med etc... Men, snodig det der, på dager som dette - så duger jeg ikke!!

Venninner jeg går turer sammen med i ukedagene (er i permisjon) ønsker meg god helg på fredager - ses til uka... - Ja for helgen skal er pappaen hjemme, og da skal de være sammen.

Vi er en gjeng 5 venninner som alltid uavhengoig av sivilstatus, antall barn etc holdt sammen siden ungdommen (vi har passert 30) Noen ganger har vi alle vært single, alle med kjæreste etc... Men, nå er jeg alenemor, og bak min rygg var alle - med menn invitert til landstedet til hun ene nyttårshelgen.... Fy f.. så dårlig gjort altså... Jeg ble ikke invitert, og fikk heller ikke høre om det i forkant.... Jeg satt alene den nyttårsaften !!!! bla bla der fikke jeg ut litt jeg også :)

Føler ofte andre damer ser på meg som en trussel..

Skrevet

Ja, har mange ganger fått høre de har funnet på ting i helgene etc..

Er liksom ikke noe vits å si noe til meg..

ja du er inne på noe der med trussel.. kanskje de er redde vi skal bli intr i mannen deres!! Er tryggere med vennepar!

ekkelt å bli utelukket er det uansett.. skikkelig ekkelt..

Skrevet

Men, så snart en av venninnene blir singel - så er de på døra med en gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...