~ Nuttemor~ Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Hei! Er dere flinke og legge babyen deres på magen daglig for å trene nakkemusklaturen? Tulla mi begynner bare og gråte, så har ikke vært så flink til og trene med hun. Prøver og bruke leker, meg selv og holder ene hånden min på rumpa hennes som støtte, men hjelper ikke stort. Hun er snart 2 mnd.
MartinFelipe07 Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Martin likte heller ikke det da han var 2 måneder. Nå er han 3 måneder og kan legge han litt på magen noen ganger om dagen. Jeg la han litt på "høyde" med tven vår,da stokoste han seg!!!! Har du prøvd å legge henne på brystkassen din?Kanskje det er en måte å venne henne til det.
Tskjekjerringa på OVERTID Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Jenta vår er heller ikke veldig glad i å ligge på magen enda, hun er 4 mnd. Prøver å legge henne på magen noen ganger i løpet av en dag, og hun ligger lenger og lenger...
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Mi på 3 mnd har vi akkurat begynt å legge på magen. Til å begynne med likte ho d ikke s¨godt, men etter 2-3 ganger kan ho ligge lenger og lenger, og orker også å holde hodet oppe lenger. Ho bruker å sove på magen, så nå kan ho ligge og kose seg litt lenger når ho har våknet og til ho begynner å "rope" på oss:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå