Gå til innhold

Nå er begeret FULLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det St.Hans.. en familiedag, eller hva?? vel, NOEN har ikke fattet det..

gubben sto opp med poden i dag. vi har hver vår dag. sto opp i åttetiden og jeg fikk sove. kl elleve la han poden til å sove igjen(han sover en dupp i den tiden) og la seg igjen. jeg sto opp når poden våknet igjen, mens gubben sov videre. helt greit, siden han hadde stått tidlig opp.. i et-tiden sto han opp og dusjet og lekte litt med poden.. så la han seg igjen.. og når sto han opp igjen??? kl 17!!!!!!!!!!!!! da hadde jeg smelt med døren noen ganger og hintet KRAFTIG om at jeg var misfornøyd.. da var jeg rett og slett forbanna.. skulle han liksom bare ligge der og sove hele dagen?? hva meg og poden gjorde, det var mindre viktig tydeligvis.. jeg var SINT, så jeg orket ikke snakke noe særlig med ham.. han satt nå der på pcen sin.. grr.. kjøleskapet var tomt, så jeg måtte på butikken.. jeg kledde på poden, fant fram nøklene.. orket fremdeles ikke å si noe.. men gjorde det tyyydelig at jeg skulle ut, sånn at han kunne vise at han brydde seg ved å spørre hva vi skulle.. men nei, han satt der med pcen han.. gikk så til døren og sa "vi snakkes", ikke noe svar å få.. så da gikk jeg på butikken jeg..

da jeg kom hjem igjen satt han i sofaen, ferdig stellt og med en øl i hånden.. han visste godt at vi hadde planer for dagen.. bålbrenning og grilling i nærheten her.. nei, nå skulle han ut.. jeg hadde jo bare gått, sa han.. så nå skulle han til en kompis å drikke.. ååååh, jeg blei så sint. pleier ALDRI å nekte ham å gå ut, men denne gangen sa jeg, DET skal du ikke, du FÅR ikke gå ut i dag.. i dag skal du være med familien din.. men neida, han skulle ut.. satt på med meg dit vi skulle og så gikk han, uten å si hade engang.. jævla idiot!! nå er jeg sint!! og jeg var sååå fjern og teit som liksom skulle nekte han å gå ut. han er ute gjennomsnittlig 2ggr i måneden. eller mer!! og har vært på FLERE helgeturer siden poden ble født for 9mdr siden, første gang når poden var 3mdr.. jeg vil påstå at jeg er gaaaanske snill på det området jeg.. men ikke han.. han mener jeg er såå masete og streng.. han måtte jo få ha det gøy.. VEL, kan han ikke ha det gøy med oss??? ÅÅÅÅHHH!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gud, jeg er så glad jeg er ferdig med det der... Hipp hurra for alenemødre... Harmoni i hjemmet, og ille kos med sønnene :))

Skrevet

Obs... det var ikke noe vondt ment til deg HI - bare at jeg fortår deg så indelig vel, kjente det knøyt seg i brystet mitt... Vært der !!

Skrevet

News Flash - menn er egoister!

Skrevet

Er det mulig!!!! Skjønner at du er forbanna. Hadde blitt skikkelig lei meg også jeg da. Noen mannfolk har litt vanskelig for å skjønne at når de har familie og barn, kan de ikke gjøre akkurat som de vil. Er ikke 20 år og singe lenger. Noen er umodne til tusen, Håper du og barna hadde en fin kveld allikvel.

Skrevet

jeg er også glad jeg er alenemamma! =) hehe.. godt å slippe krangel og dritt! mannfolk er til å spy av av og til!

Skrevet

Skjønner godt at du ble forbanna!!! Hadde klikka i huet mitt hvis sambo hadde gjort noe slik!!

Skjønner godt at det må være deilig å være alenemamma innimellom ja! tenkt tanken selv.. hehe! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...