Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 kan jeg ta dulcolax stikkpille FØR jeg drar på føden istede for å få klyx der?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 er nok ingen som nekter deg i det. Men er det vits i da? kansje du bare utsetter deg selv for mer smerter før dere reiser inn til sykehuset og under transporten, enn viss du bare venter til du er på plass, og tar det stille og rolig på sykehuset? Sikkert ingen problemer, men sier bare hva jeg tenker, og vil gjøre:)
MissiCippi Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 D er veldig greit å få klyster altså!! Ikke spesielt ekkelt heller...
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 er klysteren i stikkpilleform eller som "krem på tube"?
Gjest Når Kommer Egentlig LynVingen? Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Spurte JM om det sist jeg var gravid, og fikk beskjed om å ikke bruke noe type klyster hjemme FØR jeg dro avgårde til føden - mens fødselen var igang altså - fordi det kunne gjøre at fødselen plutselig gikk raskere og jeg kunne ende opp med å føde fort, fort, fort... Men forskjellige jordmødre sier forskjellige ting sikkert, så om din sier det er greit så..
Love my kidz Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 En gang jeg prøvde dulcolax (før jeg ble gravid), så hadde jeg diare en halv dag...... ville ikke tatt det like før jeg skulle ut av huset for å si det sånn ;-) Vil tro klyster funker likedan på meg.. så jeg kommer sikkert til å nekte det også jeg!
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 Tror det vil slite deg ut hvis du tar de pillene og får diare en hel dag. Du skal tross alt gjennom en stooor påkjenning som en fødsel er. De fleste vet jo ikke når en fødsel starter på forhånd. Og hvis du tar pillene når ting begynner å skje kan du risikere å ha diare samtidig som du skal føde.......det må bli mye griseri det. Da er det bedre med klyster som tar det unna med en gang Hvorfor skal du tømme mesteparten av systemet, når du bare trenger tømme det litt (ved klyster). Klyster er helt greit. Fort gjort! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #8 Skrevet 24. juni 2007 har tatt dulcolax før jeg ble gravid og jeg synes den funket fint, alt tømt å ute på en time:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå