Shabby Cheap Chic Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Så bra service.. bestilte den på torsdag kveld og fikk den i dag... på www.dotedot.com vil anbefale å bestille av dem.. mye å velge mellom og kjempe service.. var veldig lettvint å knyte på også, veldig behagelig... er å anbefale.. og jeg som selv var så skeptisk til denne....
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Jeg har og en derfra, super service! Vi skulle reise på ferie og jeg hadde veldig lyst til å ha den med...sendte en mail og to dager etterpå var den i posten. Har hatt den i ett år nå, supert å bruke. Nå sitter hun bare på ryggen da, men den er mye mer behagelig enn bæremeisen vår. Var litt kronglete å knyte i starten synes jeg, men nå går det greit. Man lærer seg noen triks:) Var super å ha med på ferie i alle fall. Hun sov så godt på magen min på flyplasser osv.
! ! ! Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Har ikke prøvet Mei tai. Kan du få den på selv? Hvordan fordeles vekten av baby? Jeg bruker sjal, men klare ikke at knytte gullet på rykken selv. Upratisk, må bære på magen om jeg ikke har en til at hjelpe, men er kjempe tilfreds med hvordan babys vekt fordeles.
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Får henne på mage, siden og ryggen selv. Flere ulike måter å få henne opp på. I starten fikk jeg hjelp, men nå gjør jeg det raskt og trygt selv. Så lenge hun sitter godt "nedi" og knutene sitter godt er det en drøm å bære. Båndene går over skuldre og korsrygg, vekten fordelses over hele ryggen.
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Dette hørtes bra ut =) fortell mer.. Jeg er fortsatt bælfeit etter enorm vektoppgang i sv skapet, funker en sånn mai tei likevel? Og hvor lenge kan babyene bruke dem?
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 23. juni 2007 #7 Skrevet 23. juni 2007 Jeg har laaaange bånd, så den passer min sambo på over 100 kg og meg på 60. Knytes på hoftene dine og under rumpa til ungen...er litt ulike knytemåter, men den jeg synes er best. Står vel de ulike måtene forklart på www.dotedot.com om jeg ikke husker feil. Om man er uenig om hvilket stoff man vil ha går det an å få to, slik at man kan bruke mei taien på begge sider:) Mei Taien er testet for opptill 20 kg, så den kan brukes lenge.
Januarjubel! Skrevet 23. juni 2007 #8 Skrevet 23. juni 2007 Jeg er også superfornøyd med min dotedot Mei Tai som jeg kjøpte på finn.no! Fant instruksjoner med bilder på knyting trinn for trinn på tettinntil.com (.no?), og etter to ganger gikk det som smør. Fertila: Det finnes mei taier med forskjellig lengde på stroppene. Vil anbefale deg tettinntil som er tilholdssted for mange flinke og erfarne bærere og som tålmodig svarer på hva det måtte være. Jeg fikk masse hjelp der.
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #9 Skrevet 23. juni 2007 Så alt jeg trenger å gjøre er å bestille en babyhawk? Må finne en farge føst...de fineste var selvsagt utsolgt...hmmm vanskelig å velge...eller er det de spesialbestilte folk velger?
hostogharkheledagenlang Skrevet 23. juni 2007 #10 Skrevet 23. juni 2007 hvem av de mei taiene har du da?
! ! ! Skrevet 23. juni 2007 #11 Skrevet 23. juni 2007 Tror jeg ska prøve en sån. Se om det er lettere at få gullet op på ryggen selv. Det er vel bare et spørsmål om øvelse. Men har ennå ikke klart at få gullet op på ryggen alene i sjal. Er super fornøjet med at bære i sjal. Vekten af baby blir en del av min ejen vekt og balanse. Ikke som bæremeisen som er en hel installasjon på ryggen. Liker ikke den i det hele taget.
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 23. juni 2007 #12 Skrevet 23. juni 2007 Jeg har i alle fall dotedot sin egen...under spesialbestillinger, så kan du designe din egen:)
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #13 Skrevet 23. juni 2007 Ser på den nå, siden mannen min er nesten 2 meter og jeg hvertfall foreløpig er trill rund, så burde jeg vel velge 220cm lange stropper? Fikk skikkelig lyst på nå, med en gang...hehe
! ! ! Skrevet 23. juni 2007 #14 Skrevet 23. juni 2007 Jeg har funnet symønster på www.altomslynger.dk. Tror jeg ska sy en selv. Teste om det bedre en sjalet mit og enklere at få baby om på ryggen selv. skjønner ikke hvorfor jeg ikke har tenkt på det før.
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 23. juni 2007 #15 Skrevet 23. juni 2007 Ja, ettersom han er såpass høy kan det være dere trenger det. Jeg ahr 180 cm, det er passe for han på rundt 100 kg (litt rundt magen;)) og litt stort for meg, men om stroppene er litt for lange har ikke så mye å si. Du kan jo sende en mail å spørre om råd ang valg av stroppelengde? De er som sagt veldig hjelpsomme der:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #17 Skrevet 23. juni 2007 jeg kjøpte en babyhawk jeg.. er kjempe fin... den er helt svart med litt møster i svart og hvitt i den firkanten... jenta mi er 3 mån bærer henne på magen.. veeeeeeeeeldig behagelig. man kan også få ekstra lange bånd og knyte med hvis det er ønskelig.. mine er 200 cm tror jeg, det er vanligst...
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #18 Skrevet 23. juni 2007 Hm kanskje jeg skal ta den, så får jeg den fort i neste uke...2 meter bør vel holde... hvilken farge tok du?
Shabby Cheap Chic Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #19 Skrevet 23. juni 2007 min er helt svart med litt mønster på i hvitt i den firkanten som er bak på. tror ikke de har flere av den igjen.. var på sia der i stad og da var den borte..
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #20 Skrevet 23. juni 2007 tror jeg tar den som er blå og brunmønstret med espresso stropper...tok det lang tid fra du bestilte og til du fikk den?
Shabby Cheap Chic Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #21 Skrevet 23. juni 2007 bestilte seint på kvelden på torsdag denne uka og fikk den i dag i postkassa. ække svære greia..hehe
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #22 Skrevet 23. juni 2007 Da bestiller jeg en babyhawk med 2 meter stropper...så det var det de fleste valgt, så da passer det forhåpentligvis....får vel slanke meg i takt med at babyen vokser...hehe tar foresten den som heter Louis XIV vil egentlig ha en annen, men de var utsolgte ser jeg...filler'n
LisaColli Skrevet 23. juni 2007 #23 Skrevet 23. juni 2007 jeg er også superfornøyd med mei tai'en min:)) kjøpte babyhawk jeg også, på bæretøy.no. fikk den ganske fort:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #24 Skrevet 23. juni 2007 de stroppene er for lange til meg, men er bedre å ha de litt lange så man kan knytte flere måter... lykke til da.. er lette å knytte i alle fall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå