Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Hva slags angst da?Men på generelt grunnlag,så er det øvelse på det man har angst for,terapi og anti depressiva kan hjelpe litt.Men psykriateren jeg snakker med,sier at det beste er å øve på det man frykter,og om man vet grunnen til angsten hjelper det også.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Angst for skoler. Får totalt paninkk. Blir helt inn i meg selv. Spiser ikke. Snakker ikke med noen. Bare eksisterer. Å jeg skal begyne på skole igjen!
roxanne Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Du må utfordre angsten - gå ut av din egen "konfortsone". Tørre å stå i den vonde følelsen, etterhvert går det bedre. Til slutt slipper det kanskje taket.
Hannahs-mor06 Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Ja, som nevnt her - OPPSØK DEN!! Du må vinne over angsten ved å konfrontere den og det er kun du som kan gjøre dette! piller fungerer oftest som et lokk som demper symptomene, men det behandler jo ikke angsten i den forstand.. Men tror nok behandlingen avhenger av hvilken form for angst du har.. Selv hadde jeg total tlf skrekk - angst i de første mnd etter fødselen, og jeg måtte bare ringe!! oppsøke den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå