Truseprinsesse Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Samboer og jeg har snakket masse i dag og funnet ut at vi skal bli gravide sommeren 2009. Skal prøve da hvertfall. Jeg er kjempeglad for det selv om det er to år til. Fått et litt mer konkret tilbud og det er jo ganske stort ettersom jeg så for meg at vi ikke kom til å prøve før om 4-5 år. Hurra!
Junigull 08 + julispire Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 godt å ha en fastsatt tid å se frem til!! blir selv prøver april 2009!!! gleder meg.. og er egentlig glad for at det er en stund til.. nå fokuserer vi på å være kjærester før vi blir foreldre da i 2010..!!! under 2 år igjen!!!
nummer3 Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Jeg... hehe har også planer om å prøve sommeren 2009, har ikke snakket så mye om det med samboer ennå. Vi har to barn allerede, og det er litt usikkert når han er klar for en til... men da har vi fått unnagjort en del ting som vi har planer om ihvertfall. Det er jo to år til! Virker lenge, men syntes det er kjempe fint med en debattgruppe som denne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå