Gå til innhold

Antall sexpartnere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bryr du deg om antallet sexpartnere din mann har hatt før deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det er sikkert fordi jeg vet at det ikke er så mange:-)

Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt.

Skrevet

Nei, hvorfor i all verden skulle jeg ha gjort det?NOPE

Skrevet

Visst det var et tre sifret tall...ville du brydd deg da? får vel heller spørre på den måten!

Skrevet

JA, det ville jeg faktisk!!! Det sier jo litt om et menneske.......i forhold til en selv mener jeg.....

Skrevet

Det hørtes jo litt mye ut... Men er du sikker på at det ikke bare er noe han skryter på seg...?

Skrevet

hmm vel dette gjelder en ex av meg da. og det stemmer! Lurte bare på om dere reagerte visst dere fikk høre antallet sexpartnere mannen hadde hatt før dere, og det var høyt liksom...Eller om det ikke bør bety noenting?

Skrevet

Fortid er fortid... :-) ...men det er min mening da!

Skrevet

om en har hatt over 100 forskjellige sexpartnere så ville jeg virkelig reagert og tenkt mine tanker om det...

Tenker ikke over hvor mange sexpartnere sambo har hatt, for det er ikke så mange:)

Skrevet

Nei.....og han bryr seg heller ikke... Men vi vet begge antallet ja.. Og jeg har fler på samvittigheta enn det han har...hahaha :-DDD

Skrevet

nei, har aldri telt mine, så kunne ikke gitt noe tall til en partner selv.. så da ville jeg ikke spurt om hans heller hehe..

Skrevet

Ja selvfølgelig bryr jeg meg og synes ikke det er kuult akkuratt, men det er nå sånn han var da han var ung og nå er det bare MEG!!! Har det i arkivet(bakhodet), men thats it

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke, men det kan jo ha noe med antallet å gjøre.. Hadde det vært 2 eller 3 sifret så kanskje jeg ville følt annerledes rundt det..

Dvs. hadde det vært 3 sifret hadde jeg nok ikke vært sammen med han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...