Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Fikk jeg spørsmål om i går;( Stakkars jenten (en kollega) ble jo kjempeflau,men jeg likte meg ikke jeg heller!Jeg er så lei av magen min,det ser ut som om jeg er 5-6mnd på vei.
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Huff, ekkelt for alle parter sånt. Du får joine meg...jeg skal ta meg selv i nakkeskinnet (og i mageflesket) å begynne å gå/sykle en time hver dag:) Etterhvert skal jeg øke opp til jogging en halvtime-time 3 ganger i uka og så etterhvert igjen til annahver dag. Jeg jogga annahver dag før, men etter knetrøbbel er det blitt lite trenings...og mer mage. Har kjøpt sykkelsete til lillemor og, så fra høsten av blir det å sykle til barnehagen og jobb, ikke bil:)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2007 Ja,litt trim hadde jo ikke skadet,men jeg mangler motivasjon,tid og ork. Jeg tar situps hver dag,men det funker bare ikke.Tror jeg har en oppblåst ballong inni der eller noe:)Og endel håndfuller hud....;-/
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Ja, mangler motivasjon her og...hadde bare sambo orka å være med meg, men mangler litt der og:) Har heldigvis svigers over gården, så har tenkt å be de ta calleren en halvtime-time innimellom etter leggetid...presse meg ut. Det er de første ukene som er verst, jeg vet det...men tungt å komme i gang er det uansett! Selvfølgelig er barn verdt litt slapp hud og noen kilo, men det betyr ikke at det er artig fordi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå