MamiMaribel Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 IKM 30. juni, - 20. - 23. juni fikk jeg rosa på papiret ( har ALDRI spottet ol midt i syklusen), i går kveld begynte fæle bekkenløsningssmerter ( som jeg hadde på slutten av svangersskapet og et år etterpå..:-) og strekksmerter i en siden av lysken. Puppene er fremdeles store, ømme og lett stikkende, og det er de vanligvis ikke en uke før mens..... Høres ikke dette ut som graviditetssymptomer, eller hva ?? Hihi, nå er det igang med alle innbilte symptomer, og det er UMULIG å tenke på noe annet!!! Sukk....:-) - og jeg som ikke vet om jeg hadde eggløsning, engang.....:-) (gynekologen så et stort, snart modent egg, men de kan vel gå til grunne av og til.....? ) Kom igjen, alle som har innbilte( eller ekte:-))) symptomer denne måneden!!
kattungen Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Synes du høres mye mer gravid ut en meg, hehe. Jeg har vel PMS. Men siden jeg kjeder meg litt og selfølgelig har et ørlite håp så er mine symptomer disse: -humørsvingninger -stikking, murring som noen ganger er på en side og andre ganger overalt -siden jeg fortsatt ammer er jeg litt usikker på om puppene vil bli like ømme som de var ved forrige graviditet, er foreløpig bare vanlig ømme -hadde økt utflod en lang periode etter EL (hvis det var det jeg hadde) Men er jo engentlig usikker på hele syklusen som ikke har kommet i gang enda, hihi. Har jo bare hatt TR en gang etter fødsel. Så min tulle IKM blir på onsdag. Tror dine er ekte!!
MamiMaribel Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2007 Hihi, jeg tror nå dine er like ekte som mine, da!! Det viktigste er at det er noe nytt, noe vi ikke har kjent før. Da MÅ det jo bare være graviditet! :-)) Hold meg oppdatert, da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå