Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Har en liten tass på 7 1/2 mnd som ikke har bæsjet på 2 1/2 dag og merker den gassen som kommer ut avogtil stinker jah...han pleier ha noen dager uten bæsj selv om han har begynt med litt grøt (han er fremdeles på smaksprøvestadiet, med 2 skjeer grøtpulver..).. Har prøvd å blanda malt i grøten.. men hvor mye skal man ha oppi.. ? noen andre ting som er bæsj-fremkallende..? hehe beste ordet jeg kom på i farta
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Sviskesaft blandet med vann på flaske eller noen skjeer Litt rapsolje i grøten Ta tempen Fullkornsgrøt eller fiber generelt Ved krise: Klystér med lunket vann el. Det var det jeg kom på i farta, lykke til!
24timersmamma Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Hei du! 1/2 ts malt tror jeg. Ikke for mye, det kan virke tilstoppende. Men vi går for sviskepure her i gården. I begynnelsen når han hadde grøt-tilvenning fikk han 1/2 glass etter grøten, og nå som bæsjen "kommer som bestilt", får han bare 3-4 skjeer, for han synes det er så digg! Men sviskesaft og/eller sviskepure hadde jeg prøvd hadde jeg vært deg, siden malten kan være tilstoppende om du får for mye. Lykke til, håper bæsjen kommer etterhvert!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Ta litt såpe på lillefingeren og stikk den litt opp i stumpen på småen. Et godt tips jeg lærte av bestemor
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2007 takker for tips! Håper han bæsjer selv i morra så jeg slipper noe stress med det..hehe.. blir alltid litt stresset når han ikke bæsjer på en stund.. og som oftest ender dette med noen store "atomeksplosjoner" mens vi er ute å kjører bil........ hehe... typisk!! Ha en fin kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå