*mamma* snart bryllup Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Har fått pencelin/antibiotika fra legevakten. Problemet er at jeg ikke kommer meg ut til apoteket siden jeg er alne med mine to små, sambo drikkes ut. Men så har jeg akkurat den samme kuren på tabletter som jeg fikk for ca 3 mndr si, noen som vet om jeg bare kan bruke den? Uff, skulle helst begynt på de i går, *sukk* Gifter oss nå på lørdag som kommer:(
pøber´n & je Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Ja det kan du. Det er en ganske langt levetid på de tbl der. God bedring og lykke til med den store dagen
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Bare ta tabletter fra den "gamle" kuren. Det går fint - men sjekk at det er samme styrke som du har fått denne gangen, da! Men hvorfor hadde du ikke spist opp hele den "gamle" kuren din, da? Jeg har alltid trodd at man skulle fullføre en foreskrevet antibiotikakur?
*mamma* snart bryllup Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2007 Ååå? hmm *flau* det viste jeg ikke...ga meg da jeg ble bedre. hmm... Oki takk, da sluker jeg ett par:)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Sikkert derfor du er syk igjen! Ultraviktig å ta kuren ferdig, det burde faktisk legen ha understreket for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå