Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 savner å være kjæresten til kjæresten min!! sex toppen 1 gang i uken etter fødsel for 6 mnd siden..jeg legger meg alltid før han, ikke spesielt tidlig.. selv om datteren vår nå sovner i ti tiden og sover til 5 tiden klarer vi liksom ikke "utnytte" tiden til være kjærester og gi hverandre nærhet.. Føler meg så utilstrekkelig! føler vi faller fra hverandre..
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Uff ja dette er ikke noe kjekt. Har det på samme måte.... har mistet lysten liksom, enda vi har verdens snilleste baby som sover hele natten og vel så det.... Tror kanskje man bare må ta seg i nakkeskinnet å sette av tid til nærhet. Jeg føler ihvertfall at til lengre man er uten til lettere er det også å være uten. Lykke til;)
Havhesten Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 sex 1 gang i uka er høyst normalt etter barn:-) men, sett av tid til nærhet som hun andre sier, det er viktig, og til å snakke sammen. Synes alt for mange evaluerer forholdet opp og ned etter få måneder som foreldre, det er helt urealistisk at alt er som før, du må gi det tid og anerkjenne den store omveltningen det er å få barn. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Takk for svar;) er nok noe i det at man er ekspert på å evaluere forholdet sitt kort etter at man har fått barn ja..er jo en fullstendig omveltning det å få barn..Mye kos, men også følelsen av at man mister hverandre litt..
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 har ikke hatt sex på ett år jeg...... hjelp
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 Vet du - sånn tror jeg det er for mange! Jeg føler at min kvote for kos og nærhet er oppbrukt av ungene - jeg har rett og slett ikke "plass" til mer! Og det vet mannen min - og forstår og respekterer det. Nå er det bare to måneder siden jeg fødte, og hverdagen med to små (har ei på to og et halvt som også er hjemme med oss) er preget av rimelig mye kos og kroppskontakt. Etter sist fødsel kom lysten tilbake - men det tok sin tid. Over et år egentlig (vi ventet ikke så lenge med sex, altså, og det var jo godt når vi først gjorde det). Så lenge man har en åpen dialog om det og synes det er OK, da trenger det ikke å skade forholdet! Men jeg tror det er veldig viktig at mannen får vite hva som er grunnen - at ikke han føler at HAN ikke strekker til. Det er jo ikke så greit å vite når dama plutselig ikke orker lenger. Og jeg har for å være helt ærlig "tatt meg i nakken og sagt ja" selv om jeg EGENTLIG ikke hadde spesielt lyst. For jeg VET at det er godt når vi kommer i gang! Det er bare det å komme i gang som er litt vanskelig ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå