Gå til innhold

Jeg har fått meg badevekt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha.

Jeg hadde sikkert blitt dødfornærma om noen kjøpte meg en baderomsvekt i bursdagsgave.. Men nå er jeg gravid, og da er jo alt så annerledes ;)

Ble litt "sjokkert" da jeg gikk på da.. For jeg veier et kg mindre enn sist jeg veide meg (to uker siden). Det kan selvfølgelig være forskjell på vektene.. Men.. Jaja.

Om det stemmer, så har jeg gått opp 2kg siden jeg ble gravid da.

(Dog har jeg hatt kvalme og magevondt i en uke, så det kan godt gå an!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte meg en baderomsvekt for en tid siden... Jeg har gått opp 20kg siden jeg ble gravid- så jeg har pakket bort den dumme, dumme vekten:)

Skrevet

Hehe, jeg ser ikke bort i fra at jeg hadde gjort det samme. Jeg hadde jo endt opp på langt over 100kg, jeg da :-S

Ta heller vekten frem rett før føding, og så en uke etter. Så blir du sikkert mer fornøyd, og gir deg selv tittelen "super-slankern", eller noe :-P

Skrevet

Jeg var i kjelleren i dag og fant frem min nye badevekt..... for å holde litt øye med vekta når jeg har vært gjennom fødsel...... men det det endte opp med var en MEGET fornøyd samboer som veier mindre enn meg!!!!!

Men men, som jeg sier.... jeg går fort ned igjen heheh. Vi har lagt på oss 20 ( jeg ) og 13 kilo dette svangerskapet :)

så det blir noen gåturer når vi er ferdige :)

Skrevet

Hehe, jeg er glad samboeren min veier såpass mye at jeg ikke går forbi han hvertfall! Har lagt på meg over 10 kg, men han veier fortsatt 35 kg mer enn meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...