Maja☆ Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Kan man registrere tidligere mens når man akkurat her fått babycompen? Har skrevet opp datoen for mens som jeg har hatt de siste 4 mnd. Kan jeg registrere dette på den nå slik at den får syklusen min inn raskere eller må jeg måle temp hver dag slik at det ikke nytter å legge de inn? Noen som vet???
*tybber* Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Dette skal det stå om i bruksanvisningen. Jeg har "bare" pearly da, men det står forklart i den ihvertfall..
MaybeMe? Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Hei Du kan registrere de siste syklusene dine ja, men da tror jeg du må gjøre det før du begynner å bruke den. Bla deg bak til den første dato i første mens du vil registrere og trykk inn den midterste knappen i 5 sek. M vil da blinke, og da bekrefter du med knappen i midten. Du vil da ikke kunne bla lengre bakover, så det er viktig at du begynner med den mensen som ligger lengts bak i tid. Nå kan du ble fremover og registrere de neste mensene. Compen vil nå ha større mulighet til å bli kjent med syklusen din. Lykke til.
allegodetingertre Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Ja, du kan registrere tidligere sykluser, opp til 12 mnd før er det vel, lurt å gjøre det, da lærer den seg dine sykluser med en gang.
miss 80 høygravid-ks 23.1.09 Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 ja, du kan legge det inn. Du bare blar deg tilbake til de datoene du har, og registrerer mensdatoene! Veldig lurt dette, for da lærer den deg raskere å kjenne din syklus:) lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå