Gjest Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Hei! Vil du legge inn en fin fødsels video du har finni på nettet her? Jeg legger inn en link her: http://video.google.com/videoplay?docid=4923863302629805090 Den er så fin! Jeg begynte å grine så veldig.. Legg gjerne inn!!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 arti at det skulle bli en tråd om akurat dette nå=) sambo er allerede begynt å skremme meg med fødsel og greier og sendte meg en filmsnutt på msn der man ser "rett hjem" når barnet kommer ut! kan ikke si jeg gleda meg noe serlig mere etter å ha sett det der nei! slemme sambo=(
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Huff det er vel likeså greit at vi ikke ser oss selv der nede når vi skal føde :-/ Menne.. denna er ikke skremme-film, den kan du sende til sambo )
Aylinah Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Snufse....sett den 3 ganger før,men den tar meg hver gang hehe Jeg åÅÅå vil hehe tørke tårer
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 GUUUu den var vakker... eg gråt så tårene trilte og da kom sambo bort og han også fikk krokodille tårer.. gleder meg til det er min tur http://www.naturalbirthandbabycare.com/birth-video.html her er flere den første er så flott selv om det bare er bilder..
OhMyGod!!! Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 rørende ja, men den cant touch this videoen som lå vedsidenav fikk jeg latterkrampe til kjempemorro:D
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #9 Skrevet 23. juni 2007 he he.. elsker å se sånne fine filmer der man ikke får se mer enn det man ønsker blir så rørt at jeg ikke kan sette ord på det
to små og ferdig :-) Skrevet 24. juni 2007 #11 Skrevet 24. juni 2007 nyyydelig.. men kan ikke akkurat si at det var sånn min egen fødsel foregikk.. ;-)
mammatilTHEODOR:) Skrevet 24. juni 2007 #12 Skrevet 24. juni 2007 Den er så nyyyydelig den videoen der!! Har sett den mange, mange ganger, og tårene triller like mye hver gang:)))
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 24. juni 2007 #14 Skrevet 24. juni 2007 Tårene renner, og hulkinga blir mer og mer høylytt for hver gang jeg ser Asher bli født.. Sambo ler godt hver gang:) Av meg vel og merke, filmen har han ikke turt enda.. Neste gang sa han;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå