Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

arti at det skulle bli en tråd om akurat dette nå=) sambo er allerede begynt å skremme meg med fødsel og greier og sendte meg en filmsnutt på msn der man ser "rett hjem" når barnet kommer ut!

kan ikke si jeg gleda meg noe serlig mere etter å ha sett det der nei!

slemme sambo=(

Skrevet

Huff det er vel likeså greit at vi ikke ser oss selv der nede når vi skal føde :-/

 

Menne.. denna er ikke skremme-film, den kan du sende til sambo :o)

Skrevet

Snufse....sett den 3 ganger før,men den tar meg hver gang hehe

 

Jeg åÅÅå vil hehe

 

 

tørke tårer

Skrevet

rørende ja, men den cant touch this videoen som lå vedsidenav fikk jeg latterkrampe til :D kjempemorro:D

Skrevet

☆esuperstar☆

 

*tute*

Skrevet

he he.. elsker å se sånne fine filmer der man ikke får se mer enn det man ønsker :D blir så rørt at jeg ikke kan sette ord på det :D

Skrevet

jeg så den , gråt som en unge jeg.fin!

Skrevet

nyyydelig..

 

men kan ikke akkurat si at det var sånn min egen fødsel foregikk.. ;-)

Skrevet

Den er så nyyyydelig den videoen der!! Har sett den mange, mange ganger, og tårene triller like mye hver gang:)))

Skrevet

Tårene renner, og hulkinga blir mer og mer høylytt for hver gang jeg ser Asher bli født..;)

Sambo ler godt hver gang:) Av meg vel og merke, filmen har han ikke turt enda.. Neste gang sa han;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...