Gå til innhold

oslo-fredrikshavn, vunnet gavekort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vunnet et gavekort, verdien skal visst være på 1200 kr, vet ikke jeg. Men uansett, vi får ikke brukt det, og det må brukes innen 30. juni....

Noen interessert??

Dette står det på siden:

Nå kan du oppleve nye barer, restauranter, aktivitetssenter og en helt ny shoppingarkade om bord. I 24 timer står opplevelsene i kø - bli med og bli blid!

Gavekortet inkluderer Standard lugar uten vindu for inntil 4 personer. Gjelder t.o.m 30. juni 2007.

Aldersgrende 25 år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 3 slike gavekort hengende på tavlen. Får heller ikke brukt de før datoene går ut. Kjedelig tur i grunnen.

Skrevet

mulig det, vi bor jo i stavanger, og ferien blir ikke til østlandet, da kunne vi altids brukt det.

Men det var det jeg trodde, at det var litt sånn kjedelig tur, og egentlig ikke verdt 1200 kr...

Men vil noen ha turen, så kan dere få altså!!

Skrevet

Det er jo en grei tur hvis man synes det er digg med taxikvoter og spilleautomater :-)

Skrevet

er kjempe interreserrt,vil ha eler kjøpe

Skrevet

ja, tenkte i grunne at jeg skulle gi det bort, eller mot et hefte med 8 frimerker kanskje....

Skrevet

hihihi frimerker er greit

er det med stenaline eller colorline da?

Skrevet

sender deg en mail, hvordan kan jeg få det til slik at du kan sende mail til meg?? Hvordan virker sånn pm? er helt grønn....

Skrevet

Frimerker - den var jo litt morsom :-) De skal sikkert være ubrukte.

(Mente ikke å mobbe da :-)

Skrevet

ehhh....send melding stod det, så da sender jeg til deg der.

Skrevet

ikke fått melding jeg

Skrevet

He, he, ja tenkte meg de ubrukte....da får jeg vel sånn ca 50 kr, og det er jo greit med litt for bryet...mne mest kjekt at noen kan bruke den!

Skrevet

ja ubrukte er greit det,lol

Skrevet

men du, hvor lager jeg profil, og slik at en kan sende melding, finner det ikke ut jeg, trodde ikke jeg var så grønn....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...