Gå til innhold

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner jeg snart blir gaaaaal.... Har en gutt her på 9 måneder, som er blitt HELT umulig å legge, både dagtid og natten, og nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre jeg altså! Plutselig de siste dagene har han blitt helt mark, og gliser og ler, og griner og sutrer, alt for å slippe å sove..

Han pleier å sove av fr a1,5 til 4 timer om dagen (veldig sjeldent 4 da men), men i går sov han 20 min., og var såå trøtt, men ville bare ikke. Så legger han seg syv, men nå våknet han 12 i natt, og da var det gående helt til morgenen, men ti minutter her og der med søvn.

Han står og danser i sengen sin, får latterkrampe og greier, og plutselig hyyyler han.. I dag har han sovet en time, og han har akkurat sovnet nå, 2 timer etter han pleier.. Noen som har det slik, eller han noen forslag?

Det er helt klin umulig å få han til å sovne, jeg måtte ringe min mor, som healer litt nå, og da sovnet han faktisk.. Han er jo ikke lei seg eller noe, med mindre jeg tvinger han til å ligge.. Hjeeelp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mi si kaver ikke fullt så lenge som din gjør, men roter rundt,hyler og ler om hverandre gjør hun også. Jeg lar henne bare kave på i senga si- går inn hvert 5 min-legger henne ned-sier natta og går ut igjen. Det tar alt fra 10 min til 1 time før hun sovner. Om natta så har vi slite litt- jeg prøver å venne henne av nattamming-men det er jo ett ork om natta når jeg veit at det enten kan ta 5 min eller det kan ta en time-velger som regel fem min. løsninga= pupp. Nå de siste nettene så har jeg hørt ho våkne-sutre og kave litt rundt- men går ikke inn til henne med en gang- lar henne styre litt og som regel så har ho sovna igjen av seg selv.

Ikke noen kjempe gode råd det her, men føler med deg. Det sies at det blir bedre etterhvert- alt er så nytt for de nå-det å kunne reise seg opp selv, krype- større bevegelighet- forhåpentligvis så har de rett de som sier at det er en periode som går over....

Skrevet

Ja, det er ihvertfall en trøst det, at det går over etter hvert.. Er bare så fryktelig slitsomt når det holder på;)

Men jeg kan jo prøve å gå ut av rommet slik du gjør da, og gå inn nå og da.. Har ikke turt før, for er så redd han skal kave så fælt at senga vælver eller han detter ut eller noe!

Åhh, jeg blir så misunnelig på de som bare kan legge ned ungen, så legger de seg!!!!!!!!!!;):)

Skrevet

Tror du kan slappe av på det punktet-tror ikke senga velver;) Veit det er pes og misunner fælt de som bare legger ned babyen og så sovner h"n....

Pust inn gjennom nesa og ut gjennom munnen!

Skrevet

Haha, det verste er at jeg ble skikkelig irritert, og sa med ganske streng stemme, at "nå legger du deg", og "Jeg sa NEI", når han vrei seg sundt, og da fikk han helt latterkrampe, han er jo så god, angret meg med en gang at jeg brukte Streng-stemmen, men hva i all verden skal man gjøre?

Skrevet

Min er på samme alder og har hatt aldeles lakenskrekk den siste uken. Han har hylt fra ryggen treffer lakenet. Jeg har vært streng med han og ikke gitt han så masse oppmerksomhet når han styrer og nå er det bedre faktisk. I kveld sovnet han uten en lyd. Tror det er alderen du. Lykke til!

Skrevet

Åhhhhh, gud bedre, når skal han begynne å sove!!!!??

Må bare le jeg, men herregud, noe så slitsomt!!

Noen som har noen råd? Begynner å bli litt underskudd på søvn her, for oss begge;)

Altså, iiiingen bedring:(

Skrevet

Ingen råd,men føler med dere:)Har også en på 9 mnd.som begynner å bli mer urolig,så håper på råd jeg og...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...